Ariellan skrev 2019-04-04 08:01:09 följande:
Exakt, så borde det ju vara?
Då blir det nog ivf i augusti igen om inget mirakel sker och vi lyckas med bara Letrozol.
Hur går det för dig? :)
Håller tummarna för era syskonförsök! Ni lyckades väl på första IVF:en, så antar att ni har goda chanser
Tack för frågan, för mig går det just nu jättebra!! Har blivit gravid utan IVF, är idag i v 5+5, hCG stiger som det ska. Är SUPERRÄDD för missfall, men tar dag för dag. VUL antagligen den 15/4. Vi gjorde ett ?halvhjärtat? egenförsök här hemma. Hade inte ens slutat amma helt (fast nu har jag det sen två veckor tillbaka). Började med kortison vid positivt äl-test, sedan Fragmin + Trombyl på äl+4. Plussade på äl+10, tog ett dropp på äl+11 och en FBC på äl+12 varefter jag kontaktade Dr D. Kroppen har inte lugnat sig än, men hCG stiger som sagt, blöder inget och jag har nu full immunsupport. Har hittills tagit tre dropp. Hoppas innerligt att detta håller i sig, men vågar knappt hoppas. Vårt första spontanförsök, känns för bra för att vara sant att det skulle funka, så någonstans går jag liksom omkring och väntar på missfall. Blir det missfall sätter vi igång med IVF i höst. Då åker jag till Aten för ny immunutredning i juli. Det var planen innan detta hände. Hade till och med redan tagit kontakt med Serum angående ny hysto.