Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
På min heter den B-diffkomm ;) men det är väl samma
På min heter den B-diffkomm ;) men det är väl samma
Tjorven: härlig tanke men jag är ju steril efter operationen... kanske en som lever kvar sen förra IVF?!
Nu har jag renbäddat, kanske funkar
Jag går på ett stort labb och så lablistan där är väldigt omfattande och FBC står inte i en klump.
Här är blodproverna som Dr D vill ha:
B leukocyter
B lemfocyter (type-differentiation)
b erythrocyter
haemoglobin
b thrombocyter
mcv
mch
mchc
Måste fråga er, jag har gjort ett präktigt excelark över mina provsvar & mediciner som jag fyllde i under förra behandlingen och skickade till Dr D för att kunna följa händelseförloppet. Idag fick jag nästan en kopia som han kallar XL Immune Follow Up som jag ska fylla i och maila honom.... Är det kanske fler som fått den...?!
Nä, du var ju lite före Lully, detta verkar helt nytt för veckan ;)) Ja, det känns vääldigt bekant
Hjärte: vilken tur med väskan
Haha vad kul att man bidrog till nåt bra då
Hjärte: underbart!!
Beklagar Curly , bara att ta nya tag. Du VET ju att ni KAN!!!
Haha! Jag tänkte häromdagen att om nån här har långledigt och ont om pengar så kunde man ju förslå honom att jobba en månad eller två mot en immunterapi och/eller ett IVF ;) Han har ju en del svenska patienter och även om man inte kan ta över det som tar mest tid (telesamtal & provtagningar) så kunde man bistå med administration, svara på frågor, ta emot svenskar, boka sköterska, skicka de inledande dokumenten, organisera hans mail, tja en hel del som bara tar för mycket onödig tid av honom!!
Du är så söt Myran Men inte kan jag sitta där och svara "Life Clinic, Dr Ds assistent Zinfandel"?!?!
Då tror ju folk jag är amerikan.