Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Ni med upprepade missfall, läs denna så förstår ni varför vi inte får nån vettig behandling i Sverige:
www.sfog.se/media/334257/text_riktlinje_upprep_missfall_170328.pdf
Ni med upprepade missfall, läs denna så förstår ni varför vi inte får nån vettig behandling i Sverige:
www.sfog.se/media/334257/text_riktlinje_upprep_missfall_170328.pdf
Dr.D vill bara ge mig en behandling i 1-2 månader till trots att jag bara har gjort 2 IL behandlingar o ska göra min tredje snart. För jag har inte fått ett plus om jag känner inga graviditets symptom. Gjorde jag inte med tösen heller förrän i v 5 när jag åt oftare.
Ändå blev min cycel till dag 29 denna månaden vilket han tycker att cyceln stabiliserar sig. Någon som varit med om samma?
Tycker de är så tråkigt att de fortfarande inte vill ta sig, skulle inte förvåna mig om jag har fått mer ärrvävnader igen.
Någon som vet vart jag får tag på dhea?
Nej jag har inte ens svarat på hans mejl då han skrev att vi skulle höras av om 1-2 mån. Därför jag undrade om fler varit med om samma för har hört här i gruppen att han envisas med att prova länge och i mitt fall är de inte länge med 2 gånger innan hans en ändrar sig o skrev så.
Tack!
Dr D hade skrivit ut ett recept men det var på just DHEA och det gick inte att hämta ut på vårt apotek. Har beställt fast från biovea.se, hoppas att det fungerar med.
Tack för hjälpen!