Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Vi som ska börja inseminera 2012

LiveYourDreams skrev 2012-02-06 15:07:40 följande:
    Fick svar av gyn grönlund nu, det går finfit att åka nu så när testet blir pos åker vi!!! :D
    va spännande! har ni skickat in alla papper å grejer, har d tagit lång tid m allt man ska göra osv? ursäkta min nyfikenhet hehe men ja å sambon har oxå tänkt åka dit längre fram i vår/sommar.
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-02-06 15:29:36 följande:
    Gyngrönlund har inte krävt några tester men jag är blodgivare oså så ja vet att hepatit o hiv oså är jag fri ifrån :p ja de är jäättespännande o supernervöst!
    Aha, där ser man..! Lycka till, hihi va spännande!
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-02-06 19:47:36 följande:
    Är det lätt o få tid oså? Vi har ganska långt o köra men valde ändå gyn grönlund. Snabba svar och som du sa priset spelade roll. Sen skulle de ta lika lång tid o köra ner som o köra till gbg o ta färjan över där. Är lite nervös, blir första di imorgon ju..
    Lycka till
  • Längtan 30
    MygganMy skrev 2012-02-06 21:34:54 följande:
    Det är lyxigt att ha dig i dessa trådarna. du har bra koll :) Jag tror vi setts i andra trådar också, eller har jag bara sugit av mig av dina tips :P
    Kan bara instämma!
  • Längtan 30
    MygganMy skrev 2012-02-07 08:09:03 följande:
    Det jag kännt sedan 2:a insemination.
    Det har dragit lite över äggstocken 
    Stick i bröstvårtan någon gång (kan lika gärna kliat typ)
    Fått 3 finnar på hakan(hormon område)- jag får Vääldigt sällan finnar.
    Sedan bim-1 ont i brösten, mest runt bröstvårtorna och lite ont i mensmagen
    Sedan bim- känns som magsjuka är på g- mår lite illa i halsen.. (tror inte det är magsjuka dock ;))  

*Beräknad 15 oktober.
    Va härligt! Stort grattis!!
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-02-07 09:00:53 följande:
    Är supernervös! Mest för att ja inte vet riktigt va som ska hända :p men vi har ringt o är välkomna närsom :)
    Hihi, spännande! Lycka t å håll oss uppdaterade.
  • Längtan 30
    MygganMy skrev 2012-02-07 09:07:19 följande:
    Tusen tack längtan :)
    så lite så, säger som ja sagt t andra gravida hihi "lever mitt liv lite genom er medan ja väntar på våra(-t) försök.."

• Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-02-07 12:19:35 följande:
    Tjoho!! Är insiminerad med 30
    Miljoner spermier. Sitter nu på färjan hem. Slemhinnan va 8mm och ägget perfekt precis 20. Optinala förhållanden sa han. Kan varmt rekomendera gyn grönlund. Nu väntar en lång väntan. :)
    Spännande! Håller tummarna att du plussar om ett par veckor/när du har BIM..
  • Längtan 30
    Linnea1986 skrev 2012-02-07 12:31:08 följande:
    Tänkte göra ett litet inlägg här. Har suttit länge här o läst om era inseminationer. Jag håller på att gå ner i vikt för att kunna få åka till Danmark, har gått ner 5 kg än så länge, men har 20 kg till som måste bort först. O de e synd att jag inte väger som ja ska nu för ja testade positivt med ägglossningstest förut. Lycka till alla :)
    Hejja hejja, hoppas d går bra m viktminskningen å kommande insemination  
  • Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-02-09 12:05:05 följande:
    Hur går det för er alla härinne? :)
    Väntar å längtar fortfarande..ca 3 månader kvar. ;) Hur går d för dig?
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012