Vi som ska börja inseminera 2012
Jag kan mkt väl tänka mig att åka till danmark, killen tycker dock inte att det e så långt till hösten = vi kan väl vänta. Fick veta i torsdags att väntetiden är totalt runt 15-16 mån från att man satts på väntelista för donation, klantigt av mig att jag inte kollade upp att Gbg e en av städerna m längst väntetid, förra våren/försommaren när det stod klart att killen inte har nåra spermier. Har vart på skithumör sen igår (torsdags), jättedepp, arg å tankar som far runt i skallen, orkar knappt prata m min sambo heller. Har kikat på Storkklinik, skrev ut en massa papper redan förra året faktiskt men då fick jag inte några bra vibbar..tyckte att det kändes "pekpinne"-aktigt å omständigt, nästan som man skulle få göra ett skriftligt prov för att få deras hjälp..Gyn Grönlund verkar enklare, dessutom närmare. Nån som kan tipsa om fler kliniker, ifall jag kommer över frustrationen snart (vill ju inte gräla om det som ska vara d bästa som finns, dvs bli föräldrar) har jag ju fler ställen att berätta om å sådära..?