Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Vi som ska börja inseminera 2012

Duvan skrev 2012-03-12 21:09:36 följande:
    Hej tjejer, jo min mens kom i helgen...har bestämt att ta ett uppehåll ett par månader. Vi har även tänkt till ny klinik, gyn grönlund. Pga priset och att de kollar om ägget släppt. Nu känns det väldigt tungt men det blir väl bättre..
    tråkigt m mensen, förstår att ni behöver en paus..ja håller tummar å tår att d funkar för er när ni kör igång på Gyn Grönlund sen så ni får ert efterlängtade plus!!
  • Längtan 30
    Duvan skrev 2012-03-12 21:22:14 följande:
    Tack, ja den som väntar på nått gott...
    så sant, fast inte mindre jobbigt för d..ja blir mer å mer nervös inför vårat första försök om ett par månader. lr ja, sambon e ju utomlands å jobbar så ja åker sj första gången ifall d visar sig att vi får försöka flera ggr..
  • Längtan 30
    Frankie86 skrev 2012-03-13 21:49:23 följande:
    Jag börjar bli så less på att inte lyckas!!

Nu ska jag väl egentligen inte gnälla, vi har redan en dotter via makeinsemination. Men snart har vi försök till och från i ett år
    Med inseminationerna. Börjar bli tidsödande och problem att vara ledig från jobbet. Vi inseminerar flera dagar i följd.

Denna väntan och längtan!

Stor kram till alla er som längtar och väntar!
    kan tänka mig att du känner dig less, klart man får klaga. tror alla som försöker upplever att d e d värsta som finns, för dom så ja tycker inte du har d mindre jobbigt på nåt vis. kram å lycka till m nästa försök!! :)
  • Längtan 30
    jenniekk skrev 2012-03-15 09:11:41 följande:
    Väntar på BIM... Är på BIM-4 idag... Känner att jag bara vill veta nu... om det är positivt vill säga...

Förstår att ni längtar efter att få sätta igång igen... Glad 
    Spännande, kan tänka mig att d känns som dagarna går långsamt men ja håller tummarna att du får ett fint plus på testdagen!
  • Längtan 30
    sockerpian skrev 2012-03-15 13:32:03 följande:
    Hej tjejer!
    nu är jag tillbaka efter mitt missfall, fick ta en paus från fl.
    men i dag ska jag till en zonterapeut som är känd för att hjälpa barnlösa kvinnor och i helgen kanske lördag eller söndag åker vi ner till storken för andra försöket=)

jag har följt er lite då och då här på tråden och håller tummarna för er alla!

hoppas snart få bli delaktig i symtomdjungeln igen=)

kram på er!
    välkommen tbax!! lycka t m zonterapin å nästa försök, ja håller tummarna. sj har ja funderat lite på akupunktur

kram!

• Längtan 30
    Sally Cinnamon skrev 2012-03-16 10:11:22 följande:
    Välkommen tillbaka. Hur fungerar zonterapi? Spännande att se om det tar sig direkt igen. Jag har hört att det inte brukar vara så svårt att bli gravid igen efter missfall, men det kanske är en myt, jag vet inte.
    Vi väntar...en vecka kvar till BIM, snigelfart!
    håller tummarna att tanten inte kommer utan att du får ett fint plus istället
  • Längtan 30
    Sally Cinnamon skrev 2012-03-16 13:13:18 följande:
    Tack <3
    så lite så!! hoppas vi alla gör d snart, ja bara vill att tiden ska gå snabbare så vi kommer igång i maj hihi. Hjärta
  • Längtan 30
    jenniekk skrev 2012-03-16 17:22:45 följande:
    Har precis börjat blöda helt utan förvarning... 11 dagar efter insemination.... Orkar inte ens gråta...
    nämen nej, d va tråkigt att höra! styrkekram! {#emotions_dlg.flower}
  • Längtan 30
    jenniekk skrev 2012-03-17 19:41:55 följande:
    Tack! Känns så skönt att få prata av sig med er tjejer som är i "samma sits". Känns inte som man har någon att prata med, som förstår iaf... inte ens maken... Hjärta 

Känns som varje gång man misslyckas så minskar chanserna att lyckas. Undrar om man bara har otur? Missar äl? Eller något är fel?

Har testet slagit om för dig Sockerpian?       
    Ja håller m om att mkt e svårt att ta m mannen/partnern å känner samma som du.

Va ja förstått så ska chanserna öka, för de flesta å ja håller tummarna för att d går bättre när ni känner er redo för nästa försök..! Hjärta 
  • Längtan 30

ÄL på CD 11, kan d verkligen stämma? ja gjorde ett test imorse, nästan lika starka streck men vid 19:30 så hade strecken samma färg, teststrecket va inte lika brett som kontrollstrecket men samma färg iaf. kanske e apiforce:n som spelar ett spratt m kroppen, va tror ni andra?

skönt ja lyckades få utslag denna månaden iaf, eftersom ja e osäker på stickorna så ska ja fortsätta testa ett par, tre dgr så ja kan jämföra lr iaf hålla koll på om d ger utslag i flera dgr så ja inte åker för tidigt i maj..

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012