Liveyourdream : http://www.gyngronlund.dk/ferie.php hihihi. Ok där ser man, vi har nog 4-5mil t gbg..bilen e lite opålitlig å dyr att köra, dessutom tänker ja ta ett par glas vin kvällen innan så då känns d lixom bättre att ta buss lr tåg hihihi.
Äppelblad skrev 2012-03-26 19:07:32 följande:
Har inte läst på länge och hade hoppats på många plus... Men stora styrkekramar till alla er som har fått dåliga nyheter de senaste veckorna!
Jag hör också till dem. Vår andra makeinsemination misslyckades, hade BIM förra helgen och fick mens dagen efter. Men det känns okej nu, mannen och jag råkade vara på en minisemester tillsammans och kunde tänka på roligare saker och nu tar vi nya tag. Nya hormonkurer för att få ÄL påbörjade och läkartid för att kolla läget om några dagar. Jag hoppas att vi hinner med inseminationen före påskhelgen, men det ser lite dåligt ut.
nämen va tråkigt, massa styrkekramar! håller tummarna att ägget/äggen mognar innan påskhelgen så ni får göra ett nytt försök! :) lr att d blir ÄL efter påsken..
sunsed1 skrev 2012-03-26 21:39:11 följande:
Äppelbad - lycka till !!!
Och även ni andra som ska ner till DK innan påsken.
Jag är på vippen att deklarera här att nog så är jag gravid.... Kan man bara KÄNNA det på sig?
Min kollega idag bara tittade på mig och sa att duuuu? - du är gravid eller hur?? - Jag berättade då att jag inte vet än, då jag inseminerades i fredags. Så i bästa fall har ägget bara hunnit ner i livmodern och inte ens hunnit sätta sig fast.
Men hör här nu - mina bröst är enorma, ömma och det sticker i de sedan i lördags.. Aj.... säger jag bara.
Jepp, men banne mig - nu har det lyckats. (eller så har sinnesstämningen med vårvädret att göra
)
(psst, egentligen kommer jag att veta med 100% säkerhet efter om cirka 2 veckor)
kram på er alla
åh, äntligen lite goda nyheter! hoppas verkligen att d tog sig..spännande 2v fram t testdagen, hihi...