Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Vi som ska börja inseminera 2012

jenniekk skrev 2012-04-24 10:51:14 följande:
    Om det blir som de flesta cykler så blir det till helgen, har jag tur så blir det någon dag tidigare.

Absolut smidigast är att ställa bilen i Hbg, Knutpunkten. Sen är det bara 5 min promenad framme i Helsingör till kliniken.   
    ja håller tummarna att den kommer lite tidigare!

tack så mycket, låter smart å smidigt d e nästan jobbigt så mkt ser vi fram emot att börja försöka om ett par veckor ungefär
  • Längtan 30

Så lite så, klart ja säger t när ja läst/hört nåt annat hihi.

håller tummarna att ÄL bara e sen å att den kommer före lr efter helgen för din del Hjärta

• Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-04-25 19:46:56 följande:
    Jenniekk: nääää, har aldrg haft längre än 26 dagar så har lagt ner testandet för denna gång :) nu ser vi fram emot vårt bröllop istället :)
    härligt m bröllop å bröllopsbestyr, hoppas ni får en underbar dag m nära å kära! d e nu i maj ni gifter er va? {#emotions_dlg.flower}
  • Längtan 30
    Binaaa skrev 2012-04-25 23:28:10 följande:
    Jag ska börja testa imorgonbitti :) Räknar med att åka på Lördag eller Söndag :)
    håller tummarna!
  • Längtan 30
    Binaaa skrev 2012-04-27 09:46:30 följande:
    Nu bär det av till Köpendanmark! Kyss
    åh, lycka t binaaa!!
  • Längtan 30

ääääntligen e den här, sista mensen inför vårt första försök... nervös å förväntansfull på samma gång, försöker ställa in mig på att d kanske inte lyckas direkt men isf hinner vi nog göra ett andra försök innan gyn grönlund har semesterstängt..

Binaaa, håller tummarna att d tar sig för dig efter inseminationen igår, hoppas du/ni mår bra

önskar alla en härlig helg! {#emotions_dlg.flower} 

• Längtan 30
    Binaaa skrev 2012-04-28 18:42:19 följande:
    Testade på morgonen efter att jag hade haft så herrans ont i magen. Då var strecken på billiga testet lika starka, men clear blue visade negativt. Sen på kvällen testade jag igen och då var Clear blue positivt. så åkte jag nästa dag och blev inseminerad kl 13. Så denna gången gick det längre tid från positivt test till insemination än förra. 

Vet ni hur det är, om man får bada efter insemination? Typ dagen efter?

Hjärta 

Weee! Vad roligt för er! Skrattande
    tack binaaa, d känns nästan overkligt, sista cykeln har gått så fort å nu e d snart dax, helt otroligt när tiden verkligen sniglade sig fram januari, februari å mars, sen kom april å bara sprang förbi känns d som hehe.

håller tummarna att senaste inseminationen blir sista (för detta bebisbakande) tror inte heller att du ska bada de närmaste dygnen efter en insemination så du inte får en infektion.
  • Längtan 30
    jenniekk skrev 2012-04-28 19:06:12 följande:
    Härligt att det närmar sig för er! Glad
    ja d ska bli så spännande å roligt att äntligen försöka håller tummarna att du får positivt ÄL-test imorrn så ni kan dubbelinseminera månda å tisda! Solig
  • Längtan 30
    Ensam är stark skrev 2012-04-28 23:41:27 följande:
    Jag kommer att göra mitt första försök hos Storkkliniken i Maj månad! Spännande, bara till att vänta på ägglossning!
    lycka t! :)
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012