MygganMy skrev 2012-01-29 18:28:25 följande:
Längtan 30- Jag vet att vi inte är så gamla- men det var som en av "sakerna" på min listan, det och att gifta mig..:P Töntigt jag vet.
Läste att du varit på dåligt humör, jag vet hur det är, det här är en jobbig tid. Både i väntan på att komma igång och sedan (den vi är i nu) att få veta resultatet.
Förstår att vi har haft tur med donatorköer- i umeå var det ingen, så vi fick inte vänta något extra efter vårdgarantin (3mån). Men då hamnade våran utredning mellan stolarna flera gånger däremot. Så våran utredning tog ca 1,5år...:/ Undra omman någonsin är nöjd? ;)
Fast d e lätt för andra å säga att vi e unga tycker ja hehe m tanke på att ja velat ha barn sen ja va runt 25. Tittar man på folk på stan så e d många som e äldre som just börjat skaffa barn dom oxå. Men som sagt, d känns irrelevant när man helst velat bli mamma sen länge.
Absolut inte töntigt, isf e ja lika töntig!
Ja, man slits ju mellan hopp å förtvivlan..min sambo brukar skoja om att han fått försmak av hur ja kommer bli som gravid hehe. Varje nytt steg som varit okänt har ju väckt ny oro att d ska va nåt fel men just nu längtar å hoppas ja mest att d ska funka t våren/sommaren, men d e definitivt olika fr dag t dag hehe.
Oj, va jobbigt att hamna mellan stolarna sådär, man blir ju inte lite besviken lr frustrerad när sånt händer men underbart att ni e på G nu håller tummarna att ni plussar!!