Vi som väntar smått i September 2012
Vi har Trygg Hansas gratis försäkring, vi tar betalförsäkringen efter bebis har kommit. Gjorde samma med dottern, funkade bra
Vi har Trygg Hansas gratis försäkring, vi tar betalförsäkringen efter bebis har kommit. Gjorde samma med dottern, funkade bra
Hej tjejer!
Ville bara säga lite fort att jag inte hade ngn propp tack ock lov!
Många undersökningar och röntgen osv...
Men nu har jag fått en annan astma medicin iaf... det visade sig att den jag tar var FEL.... (Har inte astma i vanliga fall, men när jag är gravid så får jag det... ) Vanligt vis har jag bara ansträngningsastma....
Så nu är det bättre :) Men vi ska hålla koll på åderbrocken jag har så att dom inte orsakar ngn propp.
Hoppas alla mår bra, konstiga drömmar JO TACK. Samma här.
Har fortfarande sd till och från och nu har det börjat trycka på ännu mer neråt mot urinblåsan = inte skönt alls... bebis ligger med huvud ner men ändå snett så hon sparkar åt sidan här med.... inte heller skönt... har börjat få svinont nör jag ska sova och måste nu ha en kudde mellan benen för att kunna ligga på sidan...
VECKA 30 IDAG!!!! Wohoo!!!!!
Selmv
Vilken liten gullig mage Mitt sf mått låg på 27 i vecka 26 om jag inte minns fel.. :-P
Att det lossnar slempropp är helt ofarligt för den kan återbildas igen Och den gör oftast det om man tar det relativt lugnt.
Låter som sagt som att du har en pojke i magen Har ni kollat kön?
Själv har jag gått upp från 58 (innan grav) till 74.5... såå jäkla trist..
Känner mig superkonstig idag.... mensvärk, sd och lätt illamående med halsbränna, inge kul alls, och sen ska jag och dottern iväg till lekparken med en vän och hennes son, hoppas jag orkar och att inget händer.. annars så ligger FL och akuten precis intill, hehhe.
Ngn mer med mensvärk nu i vecka 30?? Försökt googla på det, men får aldrig några svar på om det kan vara föreliggande förlossning på G, mer än att det är vanligt och många tydligen har det.
ojdå, där har vi ett FAIL just nu,,,, har nig inte sagt ordet lycklig på ca 1 år.... typ... självklart är vi lyckliga, men vi har massa andra bekymmer runt omkring nu så man kan inte riktigt stänga av dom så graviditeten har kommit lite i skymundan
På tal om sambon med till bm...han var med där med första barnet, nu går jag själv varje gång, för nu är det inte nytt längre och som ni sagt, ganska onödigt att ta ledigt för 20 min som sagt ;)
Så länge man uppdaterar varandra och eventuellt går på föräldrarkursen så räcker det gott och väl.
Vi går inte på f-kursen heller..
Jag har bara gått en gång i månaden, trots ny ort.... men det kommer ju att bli tätare besök (varannan vecka) Efter detta nu i slutet på Juli. Förra mötet var i slutet på Juni... osv...
jag vet inte ens vad mitt hb ligger på :/
fasen, jag har fått sån jäkla hosta så jag får sd heeela tiden, den sitter djupt i lungorna, började i tisdags... är rädd att det ska påverka allt och dra igång förlossningen, någon med erfarenhet kring hosta, sd och förlossning??