Vi som väntar smått i September 2012
nu ser det normalt ut igen!
nu ser det normalt ut igen!
eiramis, den hade inte jag vågat använda, det känns som att dom talar emot sig själva?
Carfreak skönt att det inte va HF!
Nelliepop, på mig kom såren efter en vecka också... men jag fick ge upp efter 2 veckor... jag kunde ordagrant LYFTA på mina såriga bröstvårtor... blärk och aj aj..jag pumpade väl i en två månader iaf... kommer bara ge amningen EN chans denna gång, högst två... för jag tänker inte spendera de första veckorna med bebis att gråta och må dåligt över detta..... som jag gjorde sist...
TILL ALLA ER SOM VILL GÅ MED I SEPTEMBERGRUPPEN PÅ FACEBOOK:
Jag lägger gärna till er, men av endel får jag endast vänförfrågning och inget annat och av någon har jag fått ett mail att hon vill vara med men ingen vän förfrågan.
Det är svårt att veta vem som e vem så snälla snälla skicka en förfrågan och skriv ett meddelande så jag vet att ni vill gå med, så att jag inte lägger til någon hux flux som kanske inte ens vill vara med, eller tvärtom, hehe.
Eiramis, Ja man måste tänka på sig själv också... det är SÅ mycket "fördomar" och snack om att man gör "fel" om man inte ammar, inte kämpar osv.. men det är DET som är FEL att göra, för mår du inte bra när du ammar så kan du lika gärna skippa det för då blir mjölken bara blaska ändå...
Stackars Leia blev ju aldrig mätt! Suttade varannan timma och ibland VARJE timma och där låg jag och mådde dåligt för att jag inte "orkade!" med smärtan längre....
GUD vad jag önskar att jag tänkt likadant då som nu...
Sjukvården gör FEL i att printa in i skallen på mammor att man MÅSTE amma annars är man i princip dålig...
Mm tyvärr svahnfrun så låter det som åderbrock... samma som jag har, fast mina blöder inte tack o lov, jag har i hela underlivet
Man får trösta sig med att det går över när bebis kommit... :-/ typ...
Ni skriver att ni är i v 38 och fullgågna, vad menar ni med det? Är ni i vecka 38+0 eller 37+0??
Fullgången är man i v 37+0 va?
Aldrig ens hört talas om mjölk donering! Va bra! :)
Skönt ändå att det gick så fort va Kaksmulan? GUUD så härligt underbart! Grattis igen!!!!
JA! Tänk på att köpa en bh som är minst e storlek mindre i omfång! Där gjorde jag FEL...
ALLA mina amningsbh ar jag köpte blev för stora!!!
IdaMarja & Angie99 håller tummarna för er!!!!!
vem är Louise Andersson? skickat vänförfrågan till mig, men inget meddelande och det går inte att skicka till dig, hör av dig om du e med här :)
Förlåt förlåt förlåt för jag är typ ALDRIG inne här längre... och det var ännu tråkigare attkomma in här och sen få läsa om er dotter Lemis.
Gud så tråkigt, skänker en massa styrkekramar och tankar till er! Fy det är inte rättvist... MILJONER KRAMAR
Hej hopp! Saknade er lite!
Grattis Starstruck!!!!
MInnah är lite över året nu... storasyster Leia är lite över 3...
Minnah går inte ännu, för hon har hoppat ner från skötbordet med hjälp av rumpan och en spark.. så hon har brutit smalbenet.. mycket ska man genomlida och ont i mammahjärtat gör det...
VIlle mest bara kika in och ge er alla en STOR KRAM!!!!!!!!!!