Vi som väntar smått i September 2012
O jag tycker det är jätteskönt att ligga ner det är dp jag har som MINST ont, hihi, va olika det kan vara
O jag tycker det är jätteskönt att ligga ner det är dp jag har som MINST ont, hihi, va olika det kan vara
Men hörrni.. Med mycket förvärkar och sömnlösa nätter. Ring förlossningen direkt o kolla så att de inte påverkar cervix! För så ont ska man inte ha så mycket och så länge. Jag hade ringt direkt! Är det ngt på g så är det ju så det börjar!
Skrivet med omtanke! ;)
Maglan..... begär ensam vårdnad.... be dom fara o flyga....
Ne precis....
Bebis mår säkert bra, men om du märker skillnad på ditt eget välmående och det blir sämre så måste du ju kolla upp det. Usch va tråkigt.... verkligen....och jobbigt .. för er allesammans...
Hoppas verkligen att allt går bra nu (Så bra det kan gå)
Samma här med amning, jag ger det MAX 2 försök, jag tänker INTe gråta i flera veckor som sist....
Som sagt, ctg maskinen kan ju ställas in på vilken startnivå som helst.... vanligast är väl att man sätter den på 10, i "viloläge" men alla gör inte det... det beror helt och hållet på hur KURVAN ser ut, inte vad siffran säger. Enklast förklarat.. när jag hade riktigt starka värkar (Sammandragningar) Med dottern så gick mätarn från 10 till 78.... ganska jäkla ont gjorde det då.... när jag var inne för några veckor sedan så var utgångsläget på 20 och då låg jag på 40 som max.. med andra ord inte lika starka om man räknar mellanskillnaden.... hoppas ni förstår, hehe, The Family du fattar nog iaf hehe