Vi som väntar smått i September 2012
Själv ska jag på vändningsförsök nr 2 på Torsdag
Vändningsförsöket idag lyckades. Det gick lite trögare än förra gången, men efter mycket slit fick hon runt den. Hon själv hade inte trott att det skulle gå, så hon blev nästan förvånad när det var klart. Nu hoppas jag att den ligger kvar så och väljer att komma ut i början på nästa vecka eller något sånt
Känner mig också fet och otymplig och vill mest att det här ska ta slut nu. Det jobbiga är att min sambo inte verkar förstå hur mycket energi det faktiskt tar att vara gravid. Jag mår ju inte dåligt och jag har ju inte ont, så då kan det ju inte vara så farligt.. eller? Enligt honom alltså. Han hade gärna fått testa på en vecka så får vi se vad han säger sen.
NU är det SEPTEMBER tjejer!!
Jag skriver inte så mycket i tråden men läster desto mer. Just nu känns det som oj vad tiden har gått fort tycker det inte alls var länge sen man hoppade över hit från BIM tråden och nu är det äntligen vår månad!
Konstigt, läskigt men spännande...
Hur känner ni inför förlossningen? nervösa? jag är lite orolig över denna smärta och beslut ångest över smärtlindring tycker epidralen verkar super otäck, men jag vet inte när man väl e där blir det väl ge mig allt ni kan =)
Vill bara passa på att önska alla lycka till och grattis i massor till er som redan har era små skatter hos er!