• Lemis

Vi som väntar smått i September 2012

Hittade stödtrosor hos babyproffsen , Carriewell. inte billiga, men det får det vara värt, ska köpa fler imorgon då jag inte vågade chansa ifall de skulle vara obekväma eller stora/små. 

Jag heter Line och är 29 år i år. jag är gift och vi väntar vårt andra barn. Pojken blir 4 i år. Vi bor i hus utanför Karlskrona som ligger i Blekinge.   

höger äggledare bortopererad efter X 30/10-10, gravid BF september
  • Lemis
    Maglan skrev 2012-07-28 19:59:20 följande:
    Alltså måste bara få vräka ur mg. Detta är helt sjuk. I förrgår kom min numera exman hem och berättade att han och min bästa kompis är kära i varandra... Precis som jah trott hela tiden...som han förnekat. Och mitt i allt detta kommer en bebis som är väl planerad av oss båda.... :(

Fy så hemskt. Antar att din bästavän inte är din vän längre. Hoppas allt löser sig.
  • Lemis

Soofie88 : Grattis till en lilla tjej. Slönt att det finns bra vård som kan hjälpa till när det är akut. Hoppas ni får prata av er om allt som hänt och att ni snart får komma hem. stor styrke kram till er.

• Lemis

Idag har jag varit hos läkaren. Blir sjukskriven från måndag nästa. vecka till den 1 september. Nu hoppas jag försäkringskassan godkänner det. jag har också haft obehag neråt i magen. Det sticker och ilar och många . säger att magen har sjunkt ner på mig. Jag hoppas bebis kommer

• Lemis

Att bebis kommer i tid. Ska det stå.

• Lemis

Lillapluppen hoppas bebis stannar kvar ett tag till. Välkommen Majsan. Hur mår du?

• Lemis

Soooofie88: Grattis,så liten och så söt.  Ammar du*?

• Lemis

Ni som packar bebisväska. Eller det kommer vi alla göra. Men har ni med en tunnoverall till bebis eller kör ni på filt bara. Det kan ju vara varmt i september med.

• Lemis

vad duktiga ni är på att skriva era brev. jag vet inte alls vad jag vill. jag vill helst slippa ks är livrädd för att få det igen. Annars är jag liksom öppen för förslag. Min man vet annars hur jag vill ha det.
    Jag vet inte ens om de skulle hinna läsa ett brev från mig eftersom det står så mycket i min journal om akutsnitt med sonen och sen titthål och akusnitt när jag fick utomkvedshavandeskap osv. Jag börja smått bli orolig och vill föda vaginalt.  

• Lemis
    naggym skrev 2012-08-12 18:28:31 följande:
    Tjejer!! Hur gör ni med trimning av skogen där nere? :D det är ju heeelt omöjligt att nå ner för att se... och jag känner inte för att låta sambon sköta det heller.. låter ni skogen växa igen nu på slutet eller har ni några bra knep? ;)

hi hi så rolig du är. Här får mitt växa hejvilt! Min man erbjöd sig att ansa lite men nä jag får panik när jag inte ser själv. :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012