Vi som väntar smått i September 2012
Jag har också hört detta. Med förra blev jag tillbaka flyttad nästan 1 vecka och han blev en pojk, nu blev jag framflyttad . Spännande att se vad som
Gud vad ni är aktiva, här hemma har solen lyst och vi har varit ute hela dagarna. Härligt! Lycka till ni idag som ska få se bebis.
jag har fått upp 7 kg men brösten har inte blivit super stora från b-kupa till nästan D-kupa. dem var större vid första graviditeten. men å andra sidan så blir de större när mjölken rinner till. fy minns att det var drygt i början och jobbigt. Just nu längtar jag efter bebis sduper mycket, har börjat kunna njuta nu och ser framemot förlossning med både glädje och rädsla.
har ni köpt bilbarnstolar?? vilket märker i så fall. Förr fick man lååna gratis från vår kommun, men nu får man köpa själv.
Här är en till som behöver dricka mängder vatten. Kissa som en tok på natten. Jobbigt men jag har börjat vänja mig. Tråkigt och jobbigt för er som har sm.jag endast ont i ryggen ibland och är tacksam att jag för övrigt är ok.