Vi som väntar smått i September 2012
Ja det tyckte jag att jag också kunde få. Men de sa bara att om man kan undvika det så är det det bästa. Så jag litar på dem. Vill ju absolut inte skada min bebis.
Ja det tyckte jag att jag också kunde få. Men de sa bara att om man kan undvika det så är det det bästa. Så jag litar på dem. Vill ju absolut inte skada min bebis.
Kan inte citera från mobilen, men kan nån skriva Norrköping på mig? Tack!
Tack snälla Thesa2!
Vad roligt med en till från Norrköping
Granen, jag har nästan samma situation med min mamma så jag vet hur det är... :(
Precis, alla förlossningar är olika. Min första tog mer ett dygn, tog ingen smärtlindring alls, avslutades med sugklocka.
Den andra gick på några timmar och lustgasen var min bästa vän :-
Det gemensamma är att de är fantastiska på olika sätt och jag är så fascinerad av vad kroppen klarar av.
Ser verkligen fram emot nästa förlossning! Det är så häftigt!
Min man kommer självklart att vara vid min sida vid förlossningen, precis som han varit under de andra två.
Han skulle nog inte missa det för nåt i livet och jag skulle absolut inte vilja vara utan honom där. Dels är det en fantastisk upplevelse som vi ska dela, och dels är han ett så oerhört stöd för mig under tiden.
Har jobbat sista dagen idag så nu är jag ledig ett bra tag framöver. Så skönt!
Jag jobbar på förskola och fick gp beviljad. Det var nog mest för att jag jobbar med de minsta, 1-2 åringarna.
Min kollega på syskonavdelningen fick det inte. Hon jobbade bokstavligt talat in i det sista, vattnet gick på jobbet...
Jag har lite ångest för det där med försäkring... Har de som är gratis. Hade det med grabbarna och det funkade ju bra. MEN jag känner flera som haft nån sorts komplikation vid förlossningen och de som förlorat bebisen efter v 38. Där ser man skillnaden mellan försäkringarna.
Jag ska nog teckna den försäkringen som kostar. Skulle nåt mot all förmodan hända så vill jag inte känna att jag var dumsnål när det gäller försäkringarna.