Vi som väntar smått i September 2012
Nu vill jag att min bebis ska komma ut snart!
Vecka 36+1 idag. Ultraljudet igår såg bra ut, bebis beräknas väga ca 3100g Ska göra flöde två gånger i veckan nu också så det blir ett himla springande på sjukhuset!
Jag vet fortfarande inte om jag får föda på förlossningen här hemma, eller om jag måste iväg till annan ort. Jag blir snart galen av att ingen planerar för något. Det är hela tiden som att "vi väntar och ser vad som händer"..
Den enda som verkar vara för lite framförhållning är min barnmorska.
Men men, det får helst vänta tills efter helgen i alla fall. Min man fyller år på Lördag så det vill vi väl helst fira före. Sedan på Tisdag så firar vi tvåårig bröllopsdag. Och hela den dagen ska vi vara på sjukhuset tror jag. första tiden är klockan 09.30 och sedan har jag tid på olika mottagningar fram till klockan 13.00. Vi får se om vi hinner med någon middag på tu man hand! haha.
Har haft rätt mycket "mensverk" de senaste dagarna. Från början bara på kvällen, men de har ökat lite i styrka och nu känns det mest som att det är hela tiden. och jag tackar inte nej till att det börjar mogna för förlossning snart!