• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • SophiaSundgren

Va härligt att höra. :) jodå allt är bra med oss. Full fart i lilla Milton, eller han är inte så liten längre, han är en stor kille. :) har inte börjat gå än men tagit några steg. Vi hänger kvar där, är 119 st kvar nu tror jag. Vi ska ha en stor träff i september där 43 st av oss från hela Sverige kommer, ska bli super kul. Hade varit så roligt om alla hade stannat kvar i gruppen så att alla hade träffats. :)

Ta hand om er!

• moonlaiz

vad kul att höra från er, både starstruck och edds! 
    här hemma har vi också full rulle, han springer runt å utforskar. liten olycksfågel som råkar ut för det mesta. 10 stadiga kilo och 80 cm lång i rocken
    ja, vi hänger ganska flitigt i gruppen på fb! älskar sammanhållningen! en del träffar har vi fått ihop. i måndags var vi ett gäng som sågs i hässleholm!

ha det bra nu tjejjer! <3 

• StarStruck

Vilja går som en liten krabba runt möblerna, säger några ord, hon väger bara strax över 9 kg men är 80 cm lång så nu är det svårt med kläder kan jag säga!
    9/9 är det RUL-dax, redan, den här gånger går allt fortare, är redan i v 18 och vid den här tiden med V hade vi redan allt.
    Är det fler från gruppen som är gravida?  

• moonlaiz
    StarStruck skrev 2013-08-29 12:15:08 följande:
    Vilja går som en liten krabba runt möblerna, säger några ord, hon väger bara strax över 9 kg men är 80 cm lång så nu är det svårt med kläder kan jag säga!
    9/9 är det RUL-dax, redan, den här gånger går allt fortare, är redan i v 18 och vid den här tiden med V hade vi redan allt.
    Är det fler från gruppen som är gravida?  
    många faktiskt! de 2 första ska ha nu i september redan ju=)
  • SatuSv

Va kul att höra från er Starstruck och Edds! Och att allt är bra och Grattis till graviditeten!

Angelina2006 Leo2010 Charlie2012
  • Nelliepop

Tittar in och säger hej. Om någon minns mig? :)

• NICU
    SophiaSundgren skrev 2013-09-12 11:25:09 följande:
    Hej Malin! Vi saknar dig också!!! Kom tillbaka till gruppen på FB! Hur mår du och lillen? Kram
    Säger det samma Malin - kom tillbaka!! <3 Vi saknar dig!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012