Vi som väntar smått i September 2012
men det du kan göra är ju att du värmer den så den bara blir ljummen.. kan ju vara skönt även det :)
gosh.. jag blev helt plötsligt fruktansvärt nervös, att nu gäller det snart.. och är jag redo? ...
oooj vad härligt nu med alla småttingar, de är ju bara 5 sept och tänk så många som tittat ut. och grattis till er alla ! :)
Min gosse eller tös kom inte igår, så nu går jag på övertid BF+1 . Idag har jag varit på promenad, och nu har jag hängt ut varenda textil från lägenheten och börjat tvätta kuddöverdrag och skall damsmuga och skura och dammtorka ordentligt så det blir skinande rent ! Hoppas bara inte jag blir avbruten mitt i allt, vill åtminstone hinna städa helt klart nu och sen får lillen komma ikväll, ska mamma behöva be snällt ? ;)
jag har addat tezz dowermyr och skrivit ett mail till henne att hon bjuder in till gruppen, gör ni också så=)
Idamarja: Oj ! men bra att du åkte in iallafall ! Jag fick också ligga länge med ctg så bebben skulle lugna sig i måndags, hon släckte ner i rummet och bad mig försöka slappna av , vilket inte hjälpte , men sen såg det bra ut ! Hur känns det nu när du har fått datum för snitt? Hoppas allt känns bra !