grattis till plusse!! :)
Lemis skrev 2012-01-23 19:59:37 följande:
Jag äter bara folsyra och en massa frukt och grönsaker. Mina tabletter för Illamåendet är toppen men det känns som om man börjar vänja sig vid dem. Höll på att spy idag trots att jag ätit tablett. Det gör mig stressad när jag är bland folk, jag får ju ingen förvarning det bara kommer typ. Blä. Idag han jag hem från jobbet och sen hängde jag över toaletten igen. Jag får helt enkelt ta tabletterna på vissa klockslag. Jag har fortfarande inte sagt något på jobbet. Men bör väl göra det. Jag drack rätt mycket kaffe förr nu kan jag inte dricka alls, så jag låssas dricker och häller ut så fort ingen ser.
Jag får inte heller någon förvarning, de kommer som kväljningar, ofta så kväljer jag bara och det låter och ser ju inte så trevligt ut, men det kommer inte så mycket, vet inte om de är för att jag är dålig på att dricka vatten, får försöka med de så de kanske kommer upp. av erfarenhet dessa illamående morgonar så har jag mått bättre efter en spya, vi får se.
Nu är jag vaken tidigt, blev en lite uppriven morgon med bilar som inte gick igång osv så jag har skjutsat runt hela morgonen och ska snart till mitt eget jobb.. och de känns tungt, för nu äter jag först frukost och mår inte prima. Vi får se hur det går :) wisch me luck !!