• Edds

Vi som väntar smått i September 2012

Lillajag: jag säger som superbia! Att gå utan jobb är , definitivt i denna situation, inte lätt! Jag hoppas han snabbt kan få ert nytt jobb annars kommer det fixa sig på ett eller annat sätt! Så länge ni har varandra KRAM

• Edds

fällde en tår igår, även imorse. tänker verkligen på er smurfan! Sån orättvisa .

Idag är jag mycket vek och trött och det trycker nå enormt ner och runt i ryggen. Tror dock inget är på gång då jag känt såhär till och från en vecka nu ..!

• Edds
    Tinials skrev 2012-08-26 10:32:46 följande:
    Har haft jätte ont i ena bröstet sen igår och idag gör det fortfarande ont, känns tungt och man känner en ganska stor knöl. Kan man få mjölkstockning innan barnet har kommit? 
    jag hade sådär för några veckor sedan, pratade med min BM och förklarade för henne att jag hade en knöl i bröstet , det gjorde ont och det kom ibland lite blod i bröstmjölken.

hon tyckte det var helt otroligt att jag kände de, hon sa att det var en process i bröstet som förbereder för mjölktillförseln. Jag sa att jag har jätte mkt mjölk redan och att jag läcker massor, så hon trodde jag skulle ha de bra med mjölk till bebisen (hoppas:) )

Och den knölen förklarade hon att det var mjölkgångarna som förberedde sig på något sätt osv, den försvinner nog inom några dagar ska du se :) min försvann inom en vecka !!
  • Edds

Jag börjar nog snart använda värmeskydd i bh,n dock.. ! Vi har ....... Tadaam 3 grader varmt på senare kväll och morgon , under dagen, inte varmare än 14 grader.. Max .. Men de kanske inte är så konstigt då det i princip är höst nu :P

Och jag vill inte ha mjölk stock!

• Edds

Hur räknar man värkarna ? Från start till slut? Slut till start? Start till start ?:D

Inte för att jag måste klocka nu men när det gäller!:)

• Edds

okej vad bra , ja från start till start det var nästan det jag gissade, men jag gör nog så att jag laddar ner en app för det där ;)

• Edds

Håller tummar och tår för er! Sj är det v 40 imorgon och ingen bebis verkar vara på g! Nervositeten är ett faktum :D men en vecka kvar till bf, så jag får väl sluta vänta :p

• Edds

Själv frågar alla vad fasen jag gör på bygget när jag ska föda när som helst! Men jag orkar verkligen inte stänga in mig i den där lägenheten och här kan jag åtminstone göra lite nytta .. Hämta mat och diverse!

Jag visste inte att bm på mvc gjorde undersökningar.. Jag hade tyckt det var skit obehagligt om hon skulle in och börja känna.. Men de kanske de gör såhär pass sent? Känns som om man har fel relation för det typ mer prat och sådär :D är nog bara jag som är konstig :P

Men och andra sidan vet jag hur mkt jag kommer o gilla undersökningarna på fl också ..

Testade färdknäpp igår, inte en tillstymmelse till känning !! Nåväl en v kvar:)

• Edds

vad skönt att de gått bra med vändningen superbia !!
    och snart 4 barn : shiiit jag hade inte kunnat sova !! , men det måste du ju göra förståss så du har energi till imorgon !!

å herre gud vad jag vill att bebben kommer snart, jag tänkte faktiskt börja måla om i köket imorgon om det inte satt igång, sen kanske vi testar på en färdknäpp varje kväll nu, eftersom man aldrig vet om hur länge de tar tills vi gör det nästa gång, utan bebis i magen :D !

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012