NICU: Jaa, jag vill så gärna göra klart min tattuering (har ju börjat göra en sleeve från axeln till armbågen, vi han lägga färg i halva, andra halvan är bara konturer, så jag börjar bli less på att ha gått snart ett år med en ofärdig tattuering ;)
IdaMarja: Ja hon verkar en aning osäker när det gällde läget, men samtidigt har hon ju propsat om ks ganska länge, första gången hon tog upp det var i v 28.. så minst sagt jobbigt. Jag tycker också vissa situationer med läkarna är jobbiga, de är nog för att jag är så känslig av mig. De läkare jag fått träffa har varit väldigt ”hårdhänta” och så.. så de har väl blivit lite av ett obehag, men de kan ju sin grej så man får väl känna sig lugnat efteråt ändå J
Idavasterlo: Jag känner mycket väl igen din känsla just nu. Det var som för mig för några veckor sen när de tog 10 rör blod på en vecka bara för att någon (idiot) på vårdcentralen hade ”tappat bort” mina prov, sen kom de fram till att de inte blivit centrifugerade och fungerade alltså inte. Då var jag minst sagt på bra humör !
Kaksmulan: Herre gud, nu har jag börjat gråta varje gång en bebis kommer till världen ! Vad skönt att det gick så fort och gick så bra, så härligt och ett stort GRATTIS !!