Maramina: Jag vet att testet inte säger så mycket, men det kändes ändå bra att slösa mitt sista nu så jag inte har fler hemma och det kändes bra att få ett starkt streck även om jag vet att om något håller på att hända så hade det varit det ändå. Kan ju ta upp till 2 månader att bli av med Hcg.
Tyvärr har vi bara en BM i denna byn, och man bokar tiden från en större stad några mil bort, detta är en privat vårdenhet där jag är listad även hos läkare och det ligger 5 min gångväg bort så vill gärna inte byta. Dock har jag hört att BM ska vara bra och jag tror att det är samma sig gjorde cellprov på mig, ännu bättre då för hon verkade kanon.
Jag vet inte riktigt om det hjälper att prata om min oro, känns som den slutar den dagen jag har en bebis i famnen, då kommer väl nästa oro.
Ska ju på hälsosamtal den 18:e och VUL den 20:e det är 2 veckor kvar hoppas de veckorna går väldigt fort!
Tack för svaret och jag ska verkligen försöka tänka positivt och jag försöker tänka dina ord att jag väntar barn och inte missfall.