• stegen

Vi som försökt ett tag utan plus

Pastell: Usch, hoppas att det gick bra med honom!
    Det finns idioter till allt, nä det är inte många som förstår hur farligt det är när de inte bländar av! Nu blir man dessutom bländad av snön också!  

• stegen
    Pastell skrev 2012-12-12 11:48:21 följande:
    Den andre föraren stannade inte ens och kollade hur det gick!!!!
    IDIOTDemon
  • stegen

Maramina: Jag förstår hur du känner inför detta plusset, och jag hoppas verkligen att du är lik din släkting! Att det blir en lättare graviditet nu.

Själv måste jag få i mig frukost, och börja dagen lite segt går det idag! Har massor att göra men har fastnat framför datorn, inte alls bra!

Men jag tror att jag sitter och väntar på JZ79 ska uppdatera efter besöketGlad

• stegen

JZ79: Det är ju helt underbart! Dessa veckor kommer att gå fort och snart är ni igång, vägen till ERT plus! Det ska bli spännande och roligt att följa med på er resa, och vi kommer att finnas här och stötta dig igenom dieten, och sen hormonerna, och sist din graviditet{#emotions_dlg.flower}

UNDERBART!!

• stegen
    72dagar skrev 2012-12-13 14:05:14 följande:
    Ägginsättning om 5 min. Galet nervös
    Håller tummar!!!
  • stegen
    Lillnosen skrev 2012-12-13 18:46:57 följande:
    Nu har mitt hopp skenat iväg. Är lite skrockfull eller vad man nu ska kalla det... Nr 13 är ett slags turnummer för mig och det lyckas alltid komma upp då och då. Vår guldsmed satte 13 stenar i min vigselring just därför. Nu är vi ju då på försök nr 13 och vi skulle då få bebis 2013. Idag fick vi vår sprillans nya bil, årsmodell 2013 Bilen vi köpt är för att rymmas med alla hundar och i framtiden även barn. Köpte först en 2011 när vi skulle börja med försöken men vi fick nog ett måndags ex som bara strulade.... Vi reklamerade och nu är nya bilen på plats. Nu bara måste det gå vägen! :D Haha, jösses va knäpp jag är!
    Det låter som om det kan vara en bra månad!!
    Lycka till i helgen!!

• stegen
    BaPumba skrev 2012-12-13 23:11:28 följande:
    Jag har helt ställt in mig på mens sedan mina spottings började för några dagar sedan, och mensen borde ha kommit idag eller kanske imorgon. Men nu verkar det som att mina spottings avtar, så en ny gnista hopp har tänts! :) Jag har bestämt mig för att inte bli besviken om mensen kommer, så just nu känns det som att det faktiskt inte gör något om den kommer....meeen, kanske kanske att den inte gör det. Har inga test hemma så jag får vänta och se helt enkelt...
    Håller tummarna STENHÅRT!!!
    Hoppas mensen håller sig lååååångt borta!!! 
  • stegen

Pastell, nu närmar det sig!! {#emotions_dlg.flower}
    Jayt: Håller tummarna, som sagt ingenting är omöjligt!!{#emotions_dlg.flower}

• stegen

JZ79 skrev 2012-12-14 11:14:02 följande:
    Idag har jag träffat min ny chef! Meddelade först att jag vill försöka jobba lite igen efter fot operation med lång sjukskrivning och sen släppte jag "IVF-bomben" , jag kommer ju behöva vara ledig en del...Känns riktigt bra och det ska nog inte bli problem :)

Kram på er!
    Skönt att ha berättat för chefen, och som jag förstår det var chefen positiv?
    Em me skrev 2012-12-14 12:04:43 följande:
    Förhoppningarna är noll.. Allt går åt helvete... Så ledsen för allt:/

Stor kramHjärta{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus