Vi som försökt ett tag utan plus
Ha ha klockrent!
Jag skulle vara överlycklig om jag vägde 62 kg och jag är 160 lång. Jag väger 66,6 nu och det är för mycket, mage och lår vill jag bli av med. Men jag har så sjukt dålig karaktär och är en riktigt sockerråtta. Jag har höga ambitioner att börja träna men sen faller allt. Min sista investering är ett Zumba spel till wii som jag så hurtigt tänkte dansa en timme om dagen när barnen är i skolan och jag är ledig. Jag har gjort det en gång hittils :) Meeen då tänker jag att nu när skolan börjar igen så får jag nya chanser hehe.
Glömde att säga förut till Stegen: Klart du ska stanna här hos oss!
Nu ska jag gå till bm för drop in cellprov och hoppas att jag får träffa min bm. Ska fråga om vi kan få hjälp att kolla att allt står rätt till. Är så less på att misslyckas.
Nu har jag varit hos bm och hon vill att jag ska ringa henne så ska hon boka en läkartid så vi får kolla att allt står rätt till. Känns skönt att äntligen satt bollen i rullning. Kanske får vi vår bebis till slut.
Puh nu har en stor sten fallit, äntligen har jag tagit mod till mig och bokat en läkartid. Den 22:a jan är det dags, på min sons födelsedag hehe. Hoppas läkaren hittar något enkelt fel på mig så vi snart får vår bebis.