Vi som försökt ett tag utan plus
Stor kram till dig! Nu ska jag sova. Börjar sju imorgon.
Så nu är jag här. Nellin: nej jag har inte bokat tåg än vi kanske kan boka tillsammans så vi får sitta brevid varandra? Tänker du äta tapas också eller bara maten på kvällen? Ska vi ändå åka så vi kommer ungefär samtidigt som de andra och åker med till hotellet? Har kollat lite på tider, det går ett tåg 9.18 framme kl 12 och ett 11.18 framme kl 14. Kostar 135 ej ombokningsbar och 230 ombokningsbar.
Pastell: Hoppas bussresan och vul gick bra.
Nellin: var är du? har inboxat dig, måste boka tågbiljetten och säga till Maramina vilka delar jag vill ha. Om du inte ska med vill jag komma samtidigt som de andra och äta tapas med, vill inte var själv.
Äl +8 tror jag idag fast fertilityfriend har flyttat min äl, i så fall är det bara äl +6.
fråga bara, har alla ni som ska åka tagit tjemyspaketet? och då ingår inga behandlingar va utan "bara" tillgång till spat hela vistelsen. Shit vad jag velar, om jag känner mig själv rätt kan kommer jag att ångra mig när jag kommer fram och vilja vara med er hela tiden, om inte annat för att prata. Hmm, jag kan ju iof sitta i min morgonrock med en bok om inte annat, men det känns ju lite slösigt med pengarna, gaah hjälp mig :)