Stor kram till alla som fått mens Det är väl för nedrigt att ingen kan plussa i tråden.
Lillnosen: förstår din frustration, vi fick inte heller till de som vi borde denna cykel pga dvs strul så orken tröt. Det är så nedringt när man inser att man troligen missat chansen. Då vill man bara snabbspola till mens och nytt försök. kram!
Försöker: Åhh vad spännande det låter med gården, håller tummar och tår!! Jag fick en katalog från hjältevadshus, åh vad sugen jag blir. Men så länge jag inte har fast jobb är det inte att tänka på. Fanns tre förslag på hus man kan bygga själv och det blev ju mycket billigare. Men då ska man ju ha en tomt också så det blir ändå dyrt i slutänden.
Solrosen: Lycka till med köket!
Själv sitter jag och letar resa, maken och jag ska ev åka på en weekend själv till våren/sommaren. Men det får inte kosta så mycket. Och så har jag äntligen börjat träna, så jag försöker fokusera på det nu eftersom testen envisas med att vara negativa.
Så på min + lista att inte bli gravid än står:
Gå ner till trivselvikt ca 7 kg
Få en fast tjänst
Njuta av mat och sällskap den 20 april utan illamående
Resa till vår/sommar utan illamående eller stor klumpig mage
och sist men inte minst, slipper berätta för mamma och få höra hur osmart jag är, hur ska ni ha råd, hur ska ni orka med de ni har, ni har inte plats, tänk på riskerna osv...