Vi som försökt ett tag utan plus
Ok, en till som försöker få till det att bara man slappnar av så kommer plusset. Förstår du vad det är du indirekt säger till alla de tjejer som är här i tråden och där vissa har försökt i flera år? Inte? Då ska jag så vänligt som jag kan säga det till dig så att du slipper göra det fler gånger (om det inte är då att du bara vill vara elak). Jo, du skuldbelägger tjejerna här inne för att det är deras fel att de inte har lyckats bli gravida! Känns det bra? Och om det nu vore så enkelt, hur kommer det sig då att landstingen inte börjar samtliga fertilitetsutredningar med att ge en broschyr i avslappning? Jag tror inte att svaret är så enkelt som att bara man slappnar aaaav så lyckas man få ett barn. Jag tror snarare att det var en tillfällighet att ni lyckades när du började fokusera på annat. Hade ni fortsatt som tidigare hade du likväl blivit gravid. Får man fråga hur länge ni hade försökt innan du började fokusera på annat och hur länge efter det att du började dansa och med yoga som du blev gravid, för jag misstänker att du inte är över 100 år? Och får jag fråga om ditt tränande, dvs yogan och dansandet påverkade din vikt något?