Nellin skrev 2012-12-21 15:16:15 följande:
Jag kan verkligen inte koncentrera mig på nånting. Jag vill bara veta hur det ligger till. Ovissheten är värst. Jag har köpt ett digitalt test som jag tänkte ta på BIM på julaftonsmorgon. Tills dess har jag några stickor kvar.
Ni vill ju så gärna ha en bild och i morse lyckades jag inte få till någon. Och nu är ju testen torkade, så det funkar ju inte. Nu kissade jag för bara två timmar sedan så det är ju dumt egentligen, men jag tog ett nytt test nu bara för att ni ska få nåt att kika på, där bilden är tagen inom tiden.
Nu är det ju så himla svårt att få någon jäkla skärpa på de där små stickorna och hur jag än beter mig så blir det suddigt. Men men... Här är i alla fall en taskig bild på eftermiddagstest. Jag vet inte hur man gör när man grejar med bilden som vissa här gör, så jag lägger in den som den är bara. Men till mitt försvar kan jag säga att strecket syns tydligare i verkligheten än på bilden.
Jag vet inte om ni ser något...?
Bättre än såhär blir det nog inte...
Åhh Nellin, det där är ett plus! Wihooo, äntligen lite lycka i tråden till en som är så otroligt värd det. Stor kram