Vi som försökt ett tag utan plus
Förstår att det känns motigt just nu, men det kommer bättre tider. Hål ut, kram
Nej usch nu börjar mitt hopp stiga, vill inte börja tro någonting. Men mina bröst är jättömma och det brukar de bara vara några dagar efter äl och sen före mens. Men inte så här tidigt och så här mycket. Jag testar nog i morgon :)
Nellin: Ja jag är också inne på att det måste ha varit positivt igår. Tog ett test till här efter lunch och det var fortfarande lika svagt trots att jag hade håll mig i 5 timmar. Har en hel del stickor kvar så det blir nog några test till men börjar kännas lite meningslöst när de är så svaga och jag vet att äggblåsorna var 11 och 14 mm i torsdag. Fick till det i onsdags och fredags kväll. Hade tänkt köra varje dag nu under helgen men sambon fick så ont i magen igår kväll att vi fick stå över då. Men ikväll har jag talat om att nu slipper han inte undan iaf.
JZ79: Är på dag 15 nu men med tanke på storleken på äggblåsorna i torsdags på dag 12 så var det någon dag kvar innan de skulle släppa.
Pastell: Vad trist att du börjar få biverkningar av pergon nu. Mitt ont i magen och illamående har som tur var gett med sig så det blev aldrig speciellt illa för mig med pergon vilket var väldigt skönt. Vi får peppa varandra att låta bli och testa tidigt då för jag ska också försöka låta bli testen till nyår.
Idag har jag så ont i min hand så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har ju en senknuta sedan länge men den brukar bara ömma lite, ibland smärta när jag jobbar. Men idag kan jag knappt röra på lillfingret, det hugger och bränner som eld och pirrar vid handleden. Väntar på att VC ska ringa vid nio, vågar ju inte ta antiinflammatoriska tabletter heller :(