Vi som försökt ett tag utan plus
Nellin och Ella82: Vad trist att ni fick mens. Man blir så besviken när mensen kommer tillslut, usch.
Malin 1988: Håll ut. Det är många som inte plussar fyra dagar innan BIM så vänta du med att testa.
Nellin och Ella82: Vad trist att ni fick mens. Man blir så besviken när mensen kommer tillslut, usch.
Malin 1988: Håll ut. Det är många som inte plussar fyra dagar innan BIM så vänta du med att testa.
JZ79:spännande. Håller tummarna, det låter lovande!
Maramina: Jag förstår verkligen vad du menar. Min kusin som jag står väldigt nära sa samma sak och man blir så sårad. Precis som att det blir ens eget fel att man inte blir gravid. Du har dessutom en fysisk förklaring till varför det är svårt. Kan man tänka bort diabetes också då? Det är väl klart att man längtar och det är omöjligt att tänka bort det. Man skulle ju aldrig ge rådet till någon som svälter att de ska ta det som det kommer. För det är ju just det man är, svältfödd på att få en skrynklig liten skrikande sak.
Hoppas att du kan komma närmare din vän igen, annars finns vi här om du vill prata av dig!
Är också inne och följer er tjejer här! Kul att utredningar har kommit igång, man slappnar faktiskt av en hel del då.
Grattis till plus Em me!
72 dagar: Jag kunde känna av min ägglossning flera dagar efter att ägget hade släppt så det är ett gott tecken tycker jag.