Vi som försökt ett tag utan plus
Den känns som det händer massa grejer i tråden nu. Vad kul, nu har vi saker att se fram emot!
Den känns som det händer massa grejer i tråden nu. Vad kul, nu har vi saker att se fram emot!
Tjejer märker ni en sak? Tråden har blivit en riktig "jävlar anamma"- tråd. Jag tycker mig se att vi har kommit in i en andra andning med mer hopp i tankarna. Se, jag sa ju att det skulle vända
Pysselkiisen: de prover som tas dag 22 kollar om du har haft ägglossning. De kollar även ditt TSH (sköldkörtelhormon) och en massa andra hormoner. Om du skulle lämna prov nu skulle de kanske visa att du inte haft äl, men det är ju helt naturligt att det hoppar över ibland. Lämna prov iallafall tycker jag, bättre med en gång för mkt än en gång för lite.
Hej tjejer! Nu är jag lite orolig här. Brukar ju alltid känna av min äl så tydligt men det har jag inte gjort på samma sätt de två senaste månaderna. Jag brukar få en tydlig och skarp smärta i den äggstock som släpper ägget, men nu känner jag bara lite. Var även på väg mot ett positivt test men sedan försvann stegringen. Har äl-flytningar men inte lika mycket som jag brukar. Usch, känns som min kropp inte samarbetar med mig nu
Tack för svaren! Ja, jag vet att det kan hoppa över men två månader i rad? Jag testar med äl-stickor för att jag fick så många när jag beställde sist, och då beställde jag för att jag psykiskt behövde se två streck. Ska inte beställa fler när de är slut. Förra månaden fick jag positivt utslag, men inte nu .
Förresten, till er som ska prova bisolvon: följ bara instruktionerna på förpackningen från ca: 5:e mensdagen fram till äl så ska det räcka. Har testat bisolvon och fick helt klart inte lika sega flytningar. Sen att jag inte blev gravid ändå är en annan femma. Solrosen: Skönt med besked! Då kan ni få bra hjälp