Vi som försökt ett tag utan plus
Har sån helvetes mensvärk! 2 timmar jobb och sen kurs ikväll. Slängde i mej 2 värktabletter, jag brukar annars aldrig äta värkmedicin...
Har sån helvetes mensvärk! 2 timmar jobb och sen kurs ikväll. Slängde i mej 2 värktabletter, jag brukar annars aldrig äta värkmedicin...
Idag har vi läkarbesök på schemat, jag är så nervös :(
Jag fick tid för spolning på måndag! Efter det får vi remiss till insemination (om äggledarna ser bra ut) i annat fall blir det IVF direkt. Tar ca 3 månader att få remissen. Är det inte fel på mina äggledare blir vi oförklarligt barnlösa. Men jag tror att felet sitter där eftersom jag blev gravid på första försöket, men antagligen kasserades äggledarna för att DOM gjorde fel som skrapade mej utan att kolla klamydiaprov först!
Idag känns det lite bättre när man har fått smälta läkarbesöket lite. Fattar ine att vi redan ska bli remitterade till IVF. Det känns både bra och dåligt. Man vet att man har en jobbig tid framöver och det finns ju i en garanti att det blir någon bebis för det... Ska iaf börja med äggledarspolning på måndag, känns också jobbigt! Mn skönt att få det svar på vitt, sitter inte felet i mina äggledare så har v inga "fel" alls!
Imorgon är det dags för äggledarspolning för mej, jag är nervös :( men skönt att få svar på vitt om det är där felet sitter...