Vi som försökt ett tag utan plus
Vilken härlig mn!
Jag tar själv ett negativt test bättre än att mensen kommer som en chock. Jag känner alltid att det känns bättre när jag vet att det inte är något än att jag hoppas hoppas hoppas in i det sista.. Men alla är ju olika med det där! Denna månad tänker jag strunta i allt vad ägglossningstester är. Om det nu är så att man äggledare är tilltäppta (som jag misstänker) så spelar det ju noll roll hur stark ägglossning jag har, går ju ändå inte :(
[quote=67022142][quote-nick]Pastell skrev 2012-10-09 09:38:29 följande:[/quote-nick]Usch idag vill jag inte vara med alls! Jag är så nervös för spolningen....jävlar vad man ska behöva gå igenom för att bli gravid, medan andra bara blir gravida varje gång de har sex typ. (OK jag har själv blivit oplanerat gravid så jag är dubbelmoralisk på ett vis). Men ändå. Just nu känns det skit..... men men, får se om jag överlever [/ Berätta gärna hur det gick med spolningen. Kommer själv at kräva att få göra det så snabbt som möjligt!
Är det någon skillnad när i menscykeln man för spolning? För ifall man skulle vara gravid är det väl inte bra att göra det efter äl?