• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Stora och små bokstäver, vilket är rätt?

Ja, den här bör väl inte vara alltför svår att klura ut. Anledningen till quizet är att jag då och då ser att många skriver stor bokstav där det ska vara en liten bokstav och vice versa.

Dessutom så behöver quiz-delen fler quiz som faktiskt är quiz och inte felaktiga omröstningar. Drömmer

Other things being equal, it is better to be smart than to be stupid. - Carl Sagan 1934-1996
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Stora och små bokstäver, vilket är rätt?
  • Coyote

Fem av fem förstås. Allt annat vore pinsamt.

• radwanska
    Mysgosmys skrev 2011-12-12 20:47:02 följande:
    ph och socialdemokraterna fick jag fel på :P
    Men nu gjorde du ju fel IGEN!
  • radwanska
    Coyote skrev 2011-12-12 21:52:43 följande:
    Fem av fem förstås. Allt annat vore pinsamt.
    Meh. Jag fick fel på den där pH-frågan men det kan väl knappast klassas som pinsamt. Hur ofta skriver man pH-värde...
  • HelenFr
    Ditt bästa resultat är 5 rätt av 5 möjliga, du har försökt 1 gånger.
  • Coyote

Radwanska, med tanke på hur ofta jag är och petar i folks stavning så vore det pinsamt för mig att inte ha alla rätt. Andra är okej.

• Juli2010
    Ditt bästa resultat är 5 rätt av 5 möjliga, du har försökt 1 gånger.
  • Mara
    radwanska skrev 2011-12-13 12:41:59 följande:
    Meh. Jag fick fel på den där pH-frågan men det kan väl knappast klassas som pinsamt. Hur ofta skriver man pH-värde...
    Ja, det skriver väl man var och varannan dag. Kanske lite olika beroende vad man jobbar med eller studerar för något.
  • Jäjd
    Mara skrev 2011-12-13 19:27:46 följande:
    Ja, det skriver väl man var och varannan dag. Kanske lite olika beroende vad man jobbar med eller studerar för något.
    Hahaha...
    Hide your face so the world will never find you
Svar på tråden Stora och små bokstäver, vilket är rätt?