Vad är ditt största bekymmer idag?
Har ni provat att åka bil eller gå med vagn för att få er sömnvägrande dotter att somna. Hade problem med att få minstingen att somna under en period men en kvällspromenad gjorde både barn och mamma gott
Har ni provat att åka bil eller gå med vagn för att få er sömnvägrande dotter att somna. Hade problem med att få minstingen att somna under en period men en kvällspromenad gjorde både barn och mamma gott
Att jag måste åka och ta blodprov imorgon på sjukhuset ,på min födelsedag. Eftersom vi håller på att utreda vår barnlöshet. Roligt fördelsedagsfirande!
Två bekymmer som hör ihop och återkommer varje dag. Mår illa och har därför svårt att äta riktig mat, blir oftast massa skit. Samtidigt så är byxorna redan tajt och svåra att knäppa. Vet inte hur jag ska kunna dölja magen länge till då det inte funkar att ha en vanlig tröja utan att det syns. Är bara i v16 och hade hoppas på att vänta med att berätta ett bra tag till..
Att hitta en lösning på hur jag ska kunna placera mina pelargoner på balkongen så det ser fint ut. Alltså inte nu utan efter "järn(n)ätterna" dvs efter sjätte juni här i norr.
Jag känner mig tjock och jag vill få föda NUUUU! =) (v 39)
Hur i hela friden jag ska kunna få med mig alla grejer jag behöver ha med till mig och dottern på vår Sverige-turné, vi ska vara borta en vecka, gå på marknad m.m. och jag får inte ens plats med grejerna vi ska ha med oss dit, än mindre det jag har tänkt köpa på marknaden. Plö