• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Har ni provat att åka bil eller gå med vagn för att få er sömnvägrande dotter att somna. Hade problem med att få minstingen att somna under en period men en kvällspromenad gjorde både barn och mamma gott Glad

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-30 19:21:35 följande:
    Har ni provat att åka bil eller gå med vagn för att få er sömnvägrande dotter att somna. Hade problem med att få minstingen att somna under en period men en kvällspromenad gjorde både barn och mamma gott Glad
    Vagnen gör henne pigg. Bilen brukar hon oftast somna i... Ja utom på kvällen när hon får sova då. Sist när vi åkte hem ifrån hennes farfar som bor två timmar bort så åkte vi hemåt när det var hennes sovtid. Hon var vaken hela tiden och skrek sig igenom de sista 45min. Likadant gör hon nu. Jag vet snart inte vad vi ska göra för att få henne att somna på kvällarna. Vi kan ju inte ut och köra bil varenda kväll heller =(  Jag blir så fruktansvärt frusterad. Jag vet verkligen inte hur jag ska hjälpa vår dotter att somna. Ingenting fungerar. Nu när hon bara får sova en gång på dagen somnar hon åtminstone inte kl.3 på morgonen, somnar hon när vi nattar henne så vaknar hon en timme senare, om det är jag som går in då somnar hon om hälften av gångerna, när hennes pappa går in skriker hon och gör sig klarvaken och är vaken till 23.
    Alla tips vi får, ingenting funkar. Hon sover inte hela nätterna heller men hon vaknar åtminstone oftast inte flera gånger i timmen längre.
  • Anonym

Att jag måste åka och ta blodprov imorgon på sjukhuset ,på min födelsedag. Eftersom vi håller på att utreda vår barnlöshet. Roligt fördelsedagsfirande!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-30 20:45:48 följande:
    Att jag måste åka och ta blodprov imorgon på sjukhuset ,på min födelsedag. Eftersom vi håller på att utreda vår barnlöshet. Roligt fördelsedagsfirande!
    Jag hoppas ni får all hjälp ni kan få för att få bli föräldrar!!! Kram!!!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-30 20:49:12 följande:
    Jag hoppas ni får all hjälp ni kan få för att få bli föräldrar!!! Kram!!!!!
    Tack {#emotions_dlg.flower} verkar som det bara är pco som spökar tack och lov och att jag har egen äl ibland. Det kunde varit värre!
  • Anonym
    Anonym (1) skrev 2012-05-01 19:16:27 följande:
    Har ni testat att äta mindre kolhydrater o socker om det är så att ni ammar?
    Jag har läst om att det fungerat för många!
    Funkar inte heller. Det har inte spelat någon roll vad jag ätit mot hennes sömn. Och inte vad hon ätit heller.
  • Anonym

Två bekymmer som hör ihop och återkommer varje dag. Mår illa och har därför svårt att äta riktig mat, blir oftast massa skit. Samtidigt så är byxorna redan tajt och svåra att knäppa. Vet inte hur jag ska kunna dölja magen länge till då det inte funkar att ha en vanlig tröja utan att det syns. Är bara i v16 och hade hoppas på att vänta med att berätta ett bra tag till..

• Anonym

Att hitta en lösning på hur jag ska kunna placera mina pelargoner på balkongen så det ser fint ut. Alltså inte nu utan efter "järn(n)ätterna" dvs efter sjätte juni här i norr.

• Anonym

Jag känner mig tjock och jag vill få föda NUUUU! =) (v 39)

• Anonym

Hur i hela friden jag ska kunna få med mig alla grejer jag behöver ha med till mig och dottern på vår Sverige-turné, vi ska vara borta en vecka, gå på marknad m.m. och jag får inte ens plats med grejerna vi ska ha med oss dit, än mindre det jag har tänkt köpa på marknaden. Plö

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?