• Anonym

Mitt största bekymmer är inför imorgon, kommer sambon får behålla jobbet eller kommer han få sparken. Just nu känns det mörkt. Det som blir ännu jobbigare är att jag sa upp mig tidigare i år för att prova ett nytt jobb och har bara provanställning, vet inte om jag får vara kvar. Samtidigt är jag gravid och hoppas att det inte ska förstöra mina chanser till tillsvidare anställning. Vet inte alls hur vårt liv kommer se ut efter sommaren. Känns inte bra i magen :(

• Anonym

Att min dotter är psykiskt sjuk och ingen vill lägga in henne för tillfrisknad.

• Anonym

Att det blev så som vi bävat för, sambon får sparken :(

• Anonym
    Anonym (ingen bebis) skrev 2012-05-09 09:09:22 följande:
    Att jag vaknade upp med molvärk i magen och blöder nu = missfall. Mina barn får inget litet nytt syskon. Sambon är äldre än mig och han vill inte vara 65 när barnen går ut skolan, därför blir det nog inte heller fler försök.

Det behöver ju inte betyda missfall.. Håller tummarna för dig iaf!!
  • Anonym

Att den svenska sjukvården är helt katastrofal.

• Anonym

Är ledsen över att mina tvångtankar och min ångest tar så mkt plats i mitt liv. Jag tog mig i kragen förra måndagen och ringde vårdcentralen för att få träffa en psykolog, väntar fortfarande på ett samtal tillbaka.... 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-09 20:59:18 följande:
    Ensam och gravid
    Så kan det bli för mig med!!! =(

Har killen dumpat dig? =( många kramar
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?