• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att min frus mamma har en psykisk sjukdom och min fru vägrar inse fakta utan anser att jag snackar skit om hennes mamma när jag säger att något är fel på tanten. Så hemskt och elakt som hon beter sig, det gör man bara inte om man är riktigt frisk. Jag kan säga att både fysisk och pyskisk misshandel VARJE dag mot båda hennes barn när de växte upp och hon beter sig verkligen som ett svin både mot sina barn och dotterns barnbarn. Men min fru och hennes syster tycker att det är okej att barnens mormor kallar sina barnbarn för j****a horungar, misshandlar deras morfar inför barnen (dem är skilda sedan länge och hon haaaatar honom för att han lämnade henne) Och min fru med syster tycker att det är okej att deras mamma säger till dem att hon aldrig har älskat dem utan bara den andra systern och snackar skit om deras respektive.

• Anonym

Jag har hemorrojder som sticker ut ur rumpan och gör att jag inte vill röra mig.Känner mig as-äcklig.

• Anonym

Att min man snodde min lunch som jag skulle ha på tåget idag så jag får ingenting att äta från frukost, nu, tills kl.20 ikväll. Tack för den

• Anonym

Att få ork att fixa håret! Ser ut som ett trasselsudd just nu :)

• Anonym

Att vi är mitt uppe i en budgivning på ett hus och jag och sambon är oense om vårt maxbud.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-03 19:25:43 följande:
    Att vi är mitt uppe i en budgivning på ett hus och jag och sambon är oense om vårt maxbud.
    Problem solved, vi vann budgivningen utan att vi kom upp i  varken mitt eller sambons maxbud :)
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-03 21:19:14 följande:
    Problem solved, vi vann budgivningen utan att vi kom upp i  varken mitt eller sambons maxbud :)

• Anonym
    Anonym (Mimmi) skrev 2012-05-03 21:04:29 följande:
    att jag är orolig för min gravida kompis som inte hört av sig på länge men bollen ligger hos henne att höra av sig denna gång då jag oftast gör det först. Undrar även varför hon glömde min födelsedag. hoppas inget hänt hennes barn i magen.

Men ett litet sms kan du väl slänga iväg?
  • Anonym

det är ju klart att allt ska skita sig och gå åt helvete när jag inte är hemma

• Anonym

Att jag är kär i en upptagen och offentlig man.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?