• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att vår dotter har fått plats hos stans absolut sämsta dagmamma. Det finns inte en chans att jag tänker ha min dotter hos den hemska människan. Jag är hellre hemma med henne då på vårdandsbidrag eller annat. ALDRIG i helvete att hon ska vara hos den där mobbande matmisstbrukande kärringen.

• Anonym

Magen är ur balans men hoppas Verum hälsofil hjälper, brukar lindra. Ska också jobba helgen+imorgon och ser inte fram emot det direkt.

• Anonym

Skulle köpt skor i stan till mig själv. 3-åringen bröt ihop fullkomligt för vi inte skulle in i leksaks affären.
    Tillslut tog tålamodet slut och jag satte in barnet i bilen o började köra hem.
    På motorvägen tar sig den vilt skrikande 3-åringen sig ur sitt bälte och drar först sönder skoskyddet i sätet och sedan fick jag en sko i stl29 rakt på kinden o näsan innan jag lyckades svänga av vägen och sätta fast barnet igen.

Gravid som jag är så storgrät jag också...     

• Anonym
    Anonym (kul.tråd) skrev 2012-05-10 13:43:27 följande:
    Vi har fått tre påminnelser på obetalda räkningr, jag fattar ingenting. Tror aldrig vi fått en enda förr. Vad hände när vi betalade räkningarna??? Bekymret är att just nu finns inget på kontot att betala dem med... Så sitter och funderar på att sälja min kropp eller ta ett sms-lån för att betala.
    Ring företaget/företagen, prata med dem. Ring också banken och fråga vad som kan ha hänt om ni har betalat men pengarna inte kommit fram. Prata med företaget/företagen om hur ni bäst kan lösa det här. De biter inte huvudet av dig om du ringer och försöker lösa det på bästa sätt.
  • Anonym
    Anonym (Ensam gravid) skrev 2012-05-10 13:33:05 följande:
    Hoppas inte det blir så för dig! Roligare att vara två. Fast jag klarar mig själv. Har haft större bekymmer förr faktiskt.
    Kram till dig med!
    Håller tummarna att jag inte är gravid! Mitt ex ville ha sex för snart 2 veckor sen när jag hade spytt upp p-pillret (femte pillret från första raden). Kan ju ha blivit gravid då! =( Vi gjorde slut i tisdags efter 1 år ihop! Så nu hoppas jag på mensen.... =( annars så vet jag inte vad jag gör!!

Kram på dig!
  • Anonym

Idag var vi på familjerådgivningen för att få tips på hur vi ska få igång vår kommunikation igen och tillit. Allting gick jättebra tills vi skulle försöka få fram en till tid då började sambon att skruva på sig och komma med lama ursäkter=så viktigt var det för honom att få vår relation att fungera igen. Inte mycket alls med andra ord. Ledsen är vad jag är.
    Nu jobbar han natt inatt och jag sitter hemma med vår underbara son. Jag önskar att jag kunde känna lite glädje men den är stendöd inom mig. Det känns inte bra alls.

• Anonym

Att den som var ansvarig för hemsidan till vår bostadsrättsförening har dragit och inte har visat hur man gör med hemsidan för någon annan så vi kan inte ändra ett skit därinne. Jag måste lägga in ett möte men har inte tillhörighet att göra detta. F*ck.

• Anonym
    Jooosie skrev 2012-05-11 18:32:52 följande:
    Att jag precis tryckt i mig 200 g naturgodis och väääldigt många kalorier. :(
    Man måste få unna sig ibland, det var väll gott?
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?