• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att jag skulle göra mat och sa åt sambon att bara göra kycklingen så att jag kan göra resten, men så valde han att göra allt... :(

Fast haha. Det kanske inte är nåt problem ;) 

• Anonym

Att sonen är sjuk igen, IGEN. och jag har en superviktigt lektion imorn. Jag orkar inte!!!

• Anonym
    eulalian skrev 2011-11-30 11:45:55 följande:
    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 
    Jag fattar f*n inte hur jag ska få ungen att sova. Det spelar ingen roll om jag håller henne vaken HELA dagen utan middagslur som hon behöver, hon VÄGRAR sova på kvällen. Somnar hon på kvällen så vaknar hon efter två timmar och skriker. Nu har jag försökt natta henne i flera timmar, hon är så trött så hon gäspar, gnuggar sig i ögonen och skriker men sova? Inte faN.
  • Anonym

Bebispaus. Ungen vägrar sova så till slut blev jag så frustrerad över henne att jag var tvungen att gå ut ur sovrummet. Resultatet blev att ungen skrek så mkt så hennes pappa till slut vaknade. Han kom ut med henne i famnen och frågade vad jag höll på med. Sa som det var att jag tar en bebispaus. Ungen vägrar sova och jag blir galen på henne snart. Ja men hon är ju uppenbarligen hungrig fick jag till svar. Nej hon har ätit 6 gånger de senaste 1,5 timmarna så hungrig är hon inte. Men jag skickade in honom och dottern i sovrummet med en liten tallrik gröt. Bröstmjölk får hon nästa gång hon vaknar och säger att hon är hungrig. Jag kör med fri amning men någon måtta får det vara mitt i natten när ungen borde ha sovit för flera timmar sedan, är så trött så hon håller på att gå i bitar men ändå enträget vägrar sova.

• Anonym

Hur mycket jag än städar så blir det inte städat eller inte fint iaf.
    Fan va trött jag är på att renovera. möbler överallt, förråden fullproppade.
    Känner mig som världens sämsta jag är ensam om att ha det så här 

• Anonym
    BeautifulPink skrev 2012-01-16 08:41:49 följande:
    Att jag inte fick i sonen någon frukost innan dagis. = ( Hoppas han klarar sig till lunch.
    Ibland äter inte min son heller då skickar jag med en smörgås i en påse så får han äta den när han kommer fram till dagis.
    Ett tips bara 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-16 00:08:05 följande:
    Bebispaus. Ungen vägrar sova så till slut blev jag så frustrerad över henne att jag var tvungen att gå ut ur sovrummet. Resultatet blev att ungen skrek så mkt så hennes pappa till slut vaknade. Han kom ut med henne i famnen och frågade vad jag höll på med. Sa som det var att jag tar en bebispaus. Ungen vägrar sova och jag blir galen på henne snart. Ja men hon är ju uppenbarligen hungrig fick jag till svar. Nej hon har ätit 6 gånger de senaste 1,5 timmarna så hungrig är hon inte. Men jag skickade in honom och dottern i sovrummet med en liten tallrik gröt. Bröstmjölk får hon nästa gång hon vaknar och säger att hon är hungrig. Jag kör med fri amning men någon måtta får det vara mitt i natten när ungen borde ha sovit för flera timmar sedan, är så trött så hon håller på att gå i bitar men ändå enträget vägrar sova.
    Som anonym (ja) skriver, mjölken kanske inte mättar? Mitt ena bröst gav inte lika mycket mjölk som det andra, vilket jag inte såg innan jag pumpade. De KÄNDES lika fulla och jag tänkte också nej hon kan inte vara hungrig igen?!
    Jag började ge en flaska ersättning till natten och kors i taket, ungen sov 10 timmar utan att vakna!
    Förstår din frustration, ibland blir man bara helt tokig. Du är inte ensam! Lycka till!
  • Anonym

Att jag har första dagen i ny skola och ny utbildning idag men inte bestämt mig än ifall jag ska gå. Egentligen är det inte det jag vill studera, inte just ni iallafall. Men är så uttråkad av vardagen, sitta hemma och söka jobb att jag bara vill göra något. Har ångest över att jag var för ärlig om ett jobb så nu har de inte hört av sig, samt att jag missade en visning som var min drömlägenhet. Känns som jag prioriterar fel, förstår jag har sån beslutsångest eftersom jag alltid ångrar mig och skuldbelägger mig efteråt jag gjort val. Det känns bara skit nu, undrar om det någonsin kommer reda upp sig allt? Det kändes bra som om jag helt plötsligt hade massa chanser, men så känns det som jag sumpa dom. Ja, får väl lita på att det var rätt ändå.

Kommer jag må bra någon gång, och ska jag kräva av vården jag vill ha riktig hjälp? Gått ett år utan någon förbättring..

• Anonym

Jag vet inte var mitt leg är och jag har ett paket att hämta ut...

• Anonym
    eulalian skrev 2011-11-30 11:45:55 följande:
    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 
    Jag älskar min dotter dygnet runt men när hon envisas med att vara vaken hela nätterna tycker jag inte om henne så mycket. Imorgon ska hon inte få sova någon middag.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?