• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

A-kassan har sagt sista ordet, nästa torsdag får jag pengarna istället för igår. Försökte få dem att ge mig idag istället men det var tydligen omöjligt.

Jag skickade in kassakorten 30 dec, den 2 jan togs beslutet och då fanns inga kassakort inne enligt dem, utan de menar att jag skickade in korten efter att beslutet togs. De fanns inne 2 jan, men de registrerades inte förrän 4 jan, så bara för att de inte öppnar sin post när de får den så får jag inte pengarna.

Nu ska det bli intressant att se om man kan leva på vatten i en vecka, för den lilla mat som finns kvar måste sambon få då han jobbar och behöver energin.  

• Anonym

Att jag har sjukt dåligt samvete över min bristande kontakt med mamma, och ännu mer dåligt samvete att pappa sticker till mig pengar jämt bara för att jag beklagar mig hur fattig jag är... Jag ska nog sluta med det, men jag har ingen stoppklamp till min mun...

• Anonym

Att jag är så irriterad och sur hela tiden och stör mig på allt min sambo gör... Hoppas jag inte blir singel snart bara för detta. 

• Anonym
    Anonym (hungrig) skrev 2012-01-14 16:50:46 följande:
    Haha, är det du, älskling? ;) Skämtosido! 
    Haha nä det är jag nog inte, jag är tjej ;)
  • Anonym

att jag skrivit anonyma inlägg på FL och vill få dom bortplockade men inte får det tydligen...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-14 20:01:53 följande:
    att jag skrivit anonyma inlägg på FL och vill få dom bortplockade men inte får det tydligen...
    Eller hur!! Det har stört mig flera gånger att man inte får det!
    Jag har tolkat deras regler som att den som skrivit något får be att få det bortplockat och så gör de det, men tydligen måste man ha en jävligt bra anledning för att det ska hända.
    Oftast säger de "eftersom du är anonym så ser man inte vem du är och därför plockas det inte bort" eller nåt sånt. Drygt! 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-15 02:54:19 följande:
    Jag har tolkat deras regler som att den som skrivit något får be att få det bortplockat och så gör de det, men tydligen måste man ha en jävligt bra anledning för att det ska hända.
    Oftast säger de "eftersom du är anonym så ser man inte vem du är och därför plockas det inte bort" eller nåt sånt. Drygt! 
    sjukt störande ja.. är mitt eget inlägg, min egen tråd, och jag har mkt bra skäl med tanke på att mitt ex hittade mig här å listat ut att det är jag. Anonymt eller inte, så har han iaf listat ut det. (och det är en infekterad relation som blir värre av att jag yttrar mig alls om nått om det offentligt; så vill förstås ha mina inlägg borttagna)  Kan väl tycka det är mkt bra skäl. Men dom säger ändå nej... Helt obegripligt. Lite sjukt. Men bra å veta, att man inte kan få anonyma inlägg raderade. Hade varit bra att veta innan. (trodde ju inte att exet läste på den här sidan)
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-15 02:54:19 följande:
    kan tillägga att det är hot med i bilden.. så hur mkt bättre skäl än så man kan ha, förstår jag inte...   (ont i magen som sjutton..)
  • Anonym

Att jag är gravid, pappan har dragit sig undan, jag står inför en abort och är helt ensam, så jag skulle verkligen behöva ha honom där med mig. Han "skulle stötta mig och vi gör vad som är bäst för mig"

• Anonym

Att sambon dissade mig när jag ville ha morgonsex imorse.... Och nu förväntar sig att jag ska göra allt han vill idag.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?