• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Måste bestämma mig för om jag ska börja jobba, vart jag ska jobba, om jag ska hoppa på en utbildning och vilken utbildning eller vad jag egentligen ska göra av mitt liv. Känns som jag senaste åren haft stora bekymmer och beslut, och jag längtar tillbaka till de dagar då mitt största bekymmer var hur jag skulle färga håret, eller vilka kläder jag skulle ha på mig.. Kanske de dagarna kommer längre fram när tillvaron blivit mer stabil. Jag hoppas!

Jag vill bara ha ett bättre liv, vara genuint lycklig och älska saker. Mitt liv har vart svart alldeles för länge.. Jag vill känna glädje igen.

• Anonym
    Anonym (Krosssad) skrev 2012-01-06 11:25:18 följande:
    Att jag ska gifta mig om en månad och hittade brev från inkasso och kronofogden i ett skåp som tillhör min blivande man värda 166.521 kr. 

Och han har inte sagt något.  
    Oj, kanske läge skjuta upp bröllopet =/
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-06 12:07:53 följande:
    Oj, kanske läge skjuta upp bröllopet =/
    Jag menar alltså inte för att det skulle vara ett stort svek, utan snarare för att när man vl gifter sig är ju ekonomin delad och då ligger de pengarna på dig också!
  • Anonym

Att min man,efter 35 års äktenskap ska gifta sig med en annan.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-06 12:09:01 följande:
    Jag menar alltså inte för att det skulle vara ett stort svek, utan snarare för att när man vl gifter sig är ju ekonomin delad och då ligger de pengarna på dig också!
    ekonomin blir väl gemensam, inte delad?
  • Anonym
    Klöset skrev 2012-01-06 12:30:04 följande:
    Att en människa som har stått mig nära och betytt otroligt mycket för mig, under en lång tid, har gått upp i rök och ignorerar mig totalt. Vi hade en fantastisk nyår tillsammans och tiden långt innan det, men sedan jag åkte hem från nyårsfirandet är jag tydligen ingenting värd längre.

Det gör ont. 
    ett ons kanske.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-06 15:21:29 följande:
    Att min man,efter 35 års äktenskap ska gifta sig med en annan.
    Om han ska gifta sig så antar jag att han inte är din man längre.
  • Anonym
    Anonym (Krosssad) skrev 2012-01-06 12:20:19 följande:
    Vi har pratat om det.. Men jag vet inte.. Om man skriver papper på att hans pengar är hans pengar så borde ju inte det drabba mig? Eller? 
    Jag kan ingenting om sånt här, har aldrig haft liknande.. 
    Kan inte heller, men vet bara att min syster hade samma med sin man innan de gifte sig. Hennes sparade pengar skulle betalat hans skulder så hon var tvungen föra över dom till annan familjemedlems konto.. massa krångel. Sen blev det något krångel när det skulle ta lägenhet, bara hon fick stå på kontraktet (får ju inte ha betalningsanmärkning) och mina föräldrar va tvugna gå i borgen annars hade de inte fått lägenheten. Var något mer också men minns inte just nu. Kolla upp det iallfall, kanske kan ringa till kronofogden? Borde finnas någon rådgivning nånstans iallafall!
  • Anonym
    Anonym (blä) skrev 2012-01-06 18:58:36 följande:
    Att jag har sådan jävla huvudvärk som sitter bakom vänster öga
    Känns det som att huvudet ska sprängas?
    Hade nåt sånt migränliknande när jag flög i höstas, svinont! 
  • Anonym

Att jag har en sån himlans gravidtäppa, nässprayet är min bästa vän.
    Men jag vill inte använda det för mycket är rädd för att bli beroende sen... 

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?