Vad är ditt största bekymmer idag?
Men jag vill inte använda det för mycket är rädd för att bli beroende sen...
Prövat skölja med koksalt? Ett helvete att försöka sluta med nässpray sen.....
Att illamåendet startat... gravid i v.7.
Verkar som det är förkylningstid nu med många som har huvudvärk och nästäppa.
Kul att se att folk också stöttar varandra, är en bekymmertråd men blivit en stöttetråd också :)
Mina största bekymmer denna helg är: ska jag börja studera? Ska jag plugga upp ämnen? Ska jag söka jobb? och vilka jobb? Vill jag jobba eller studera? Vill jag flytta utomlands, vill jag resa, vill jag plugga i annan stad? Jag vill så mycket att jag inte vill nånting alls till slut.
Kanske ska göra det som känns mest kul, behöver ha kul i livet haft för mycket grått och tråkigheter som hänt.. Behöver ljus. MEN är rädd om ja studerar jag inte träffar folk eftersom jag inte är "mitt bästa jag" utan rätt låg och deppig allmänt, vem vill umgås med en då? Avskyr när jag inte är på topp! :(
Mitt största problem just nu är om jag ska lämna min sambo eller inte. Har tröttnat på hans problem men är velig och rädd.
Att jag är lite slut i ryggen efter en långpromenad o hemmafix. Ska ta o lägga mig ner en stund o mysa med bebisen i magen.
Jag är fallit för en underbar kille men tänker på mitt ex som jag inte ens vill ha tillbaka.. Varför? Gillar ju denna nya killen, han har allt och det känns så rätt.
har en finne på hakan oxå=/ ,känner mej illamående på allt, tom det jag gillar=(
vill bli gravid igen(MF) tycker allt känns jobbigt, men känner mej glad då jag fyller år på tisdag
Att jag bitit av mig naglarna och det är ovant att skriva på tangentbordet... ^^