• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att barnen är hos sin pappa och min kille jobbar 65 mil bort imorgon på nyårsafton och att jag p.g.a. ekonomin varken har råd eller motivation till en enda sak så nyår firas i soffan framför datorn (där det inte lär hända en enda sak eftersom alla andra har saker för sig). Fan vad tragiskt det känns...

• Anonym

Att jag "måste" ner på stan i eftermiddag och byta julklappar, trots att jag är sjuk och har bett om att slippa få juklappar.

• Anonym
    ssf skrev 2011-12-30 15:00:17 följande:
    Inte alla andra, det kommer säkert sitta många här. Jag är en av dem.
    Det är sant, tänkte mest på de jag känner som jag oftast har kontakt med, men jag ska helt klart ha FL i tanken imorgon kväll.
  • Anonym

Nej det är inget bekymmer att jag är gravid men jag lyssnar på go musik och har den där härliga fredagskänslan, hade suttit fint med en cider eller öl.
    Men håller mig till vatten och läsk 

• Anonym
    Helle333 skrev 2011-12-30 17:39:04 följande:
    Gillar man jordgubb så har systemet ett jäkligt god alkoholfritt jordgubbsvin.

Läsk och vatten är också gott  och jag har 3mil till bolaget.
    Äh lyssnar på Uggla och andra bra låtar, blir så festsugen då. 
  • Anonym

Att min biologiska pappa jag inte sett på 8år dog igår och jag hade planerat att åka dit efter helgerna för att han skulle få träffa sitt enda barnbarn. Nu är det försent och jag måste hjälpa min biologiska mor öed att ordna begravning då hon är psykiskt sjuk och inte klarar av det.

Dagens sensmiral; skjut inte till morgondagen det du kan eller borde göra idag.. speciellt inte om det gäller att försonas, ta upp kontakten eller bara visa att man bryr sig, livet är för kort för att låta tillfällena försvinna!!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-30 18:01:50 följande:
    Att min biologiska pappa jag inte sett på 8år dog igår och jag hade planerat att åka dit efter helgerna för att han skulle få träffa sitt enda barnbarn. Nu är det försent och jag måste hjälpa min biologiska mor öed att ordna begravning då hon är psykiskt sjuk och inte klarar av det.
    Dagens sensmiral; skjut inte till morgondagen det du kan eller borde göra idag.. speciellt inte om det gäller att försonas, ta upp kontakten eller bara visa att man bryr sig, livet är för kort för att låta tillfällena försvinna!!
    Prata med din pappa om saken som att han står framför dig, säg det du vill säga, presentera hans barnbarn för honom. Det kanske kan hjälpa lite grand iallafall. Jag har haft många konversationer med min farmor sedan hon gick bort. Hon var duktig på att vara elak mot folk och ljög en hel del. Det krävdes nästan tio års pratande med henne men jag har till slut förlåtit henne.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-30 18:05:43 följande:
    Prata med din pappa om saken som att han står framför dig, säg det du vill säga, presentera hans barnbarn för honom. Det kanske kan hjälpa lite grand iallafall. Jag har haft många konversationer med min farmor sedan hon gick bort. Hon var duktig på att vara elak mot folk och ljög en hel del. Det krävdes nästan tio års pratande med henne men jag har till slut förlåtit henne.

Tack för rådet!! Jag har redan sagt att jag är så ledsen att jag inte tog tag i det.. lätt att vara efterklok... Ska fortsätta att prata med honom, vet iallafall att han stolt visade kortet på sitt barnbarn för alla som ville se, och han visste att vi skulle komma dit så vill tro att han var glad emot slutet..
  • Anonym

Att jag är allmänt deprimerad över att jag just nu egentligen skulle ha varit höggravid eller haft ett efterlängtat barn... Hade haft bf i förrgår :(
    Och sambon fattar nog inte att jag sörjer, han verkar tro att jag bara är sur... 

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-30 20:32:27 följande:
    Att jag är allmänt deprimerad över att jag just nu egentligen skulle ha varit höggravid eller haft ett efterlängtat barn... Hade haft bf i förrgår :(
    Och sambon fattar nog inte att jag sörjer, han verkar tro att jag bara är sur... 

Berätta det för honom, förmodligen har han inte koll på datumen och tänker inte som du.
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?