• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym (Ananas) skrev 2011-12-10 22:27:35 följande:
    Jag vart så jävla förvånad ska ni veta.
    Hon kom hit med en digitalkamera som INTE var begagnad i present, så vi kunde filma förlossningen och fota bebisen osv. så förvånad blev jag, sambon med. Bakat bröd hade hon gjort med och en hemgjord julbock... så fint =') Det här ska jag minnas länge!

Tur att det kom ut här och inte någon annanstans, tur att den här tråden finns så man kunde få spy galla så ingen "hör"....har ju känt att hon struntat i mig hela graviditeten och det har hon också gjort, men det här kändes verkligen som en humörhöjare och pyttelitet plåster på såret =)
  • Anonym

Om jag ska göra abort eller inte! Har blivit gravid trots skydd och har barn i åldrar 06 08 10.. har en dag på mig att bestämma mig!

• Anonym

Att jag bara är i v.8 det känns som att jag redan gått upp i vikt och det har jag litegrann också, sist gick jag upp 21 feta kilon, vill inte göra det denna gång

• Anonym

Jag har julkonsert ikväll med kören, och jag hostar ihjäl mig och har ingen röst. Och jag ska sjunga i en sologrupp. Kul - not!

• Anonym

Jag börjar vara hungrig men vet inte vad jag är sugen på till frukost...hmm...te och mackor eller varm choklad o mackor? De e frågan. =)

• Anonym

Att mitt ex har informerat mig om att han anmält mig för stöld då han lät mig använda hans kort till att köpa en dator till barnen. Han sa även åt mig att ta ut Thailändska Bath på forex med kortet då dom ska åka till Thailand i Januari, Nu säger han till mig att han anmält mig för stöld :// Känner mig helt hjälplös i det här. Jag har ju gjort det här, men med hans tillåtelse! Vad ska jag göra?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-11 21:29:15 följande:

Att mitt ex har informerat mig om att han anmält mig för stöld då han lät mig använda hans kort till att köpa en dator till barnen. Han sa även åt mig att ta ut Thailändska Bath på forex med kortet då dom ska åka till Thailand i Januari, Nu säger han till mig att han anmält mig för stöld :// Känner mig helt hjälplös i det här. Jag har ju gjort det här, men med hans tillåtelse! Vad ska jag göra?

Jag vet inte ens hur det går till när man blir polisanmäld? Vad kommer hända om han fortsätter ljuga?
  • Anonym

Att det känns som att jag håller på att bli förkyld.

• Anonym

Att jag borde lgga ut från fl och göra något vettigt istället, som att lyfta röven från stolen och gå å hänga upp tvätten.

• Anonym

Det är jul om mindre än två veckor och vi har inte tapetserat klart.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?