• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att min sambo inte vill att vi ska skaffa barn förän om många år och jag håller på att längta ihjäl mig efter en liten.. 

• Anonym
    Anonym (...) skrev 2011-12-08 02:04:36 följande:
    Att personen jag älskar älskade sin stad mer än mig o gjorde slut...
    men varför kan du inte flytta efter? Älskar du din stad mer än den där personen?
  • Anonym
    Anonym (En) skrev 2011-12-08 06:51:22 följande:
    Att bli av med min ångest, orkar inte mer. Bf +3 och vill inte föda men vill heller inte vara gravid, tyvärr finns liksom inte så många alternativ.
    andas, andas, andas... försök andas ut och slappna av och låta det ske.. delta bara, så gott du kan. och be om stöd och hjälp, och framför allt SMÄRTLINDRING. Snart kommer din guldklimp ut, och du kommer att överleva, jag lovar. Om du deltar frivilligt och försöker att inte kämpa emot och försöker att KRÄVA att få så mkt stöd och hjälp du kan, så kommer det att gå bättre och lättare.

Glöm för guds skull inte att försöka aaaadaaaaas uuuuuuut när det gör som ondast.. det gör att kroppen slappnar av, och ångesten minskar. Du fixar det här! Kroppen är smart, den vet vad den ska göra. *kram*
  • Anonym

Jag sitter och beställer julklappar som jag inte har råd med med min a kassa... :(

• Anonym
    Anonym (Ångest) skrev 2011-12-08 17:15:39 följande:
    Att jag har världens ångest för att några arbetskollegor är sura på mig för att jag ansökt om så många lediga dagar i jul. Har ansökt om att vara ledig i 8 dagar. jobbar på en förskola som resurs till ett barn och det barnet är inte där och det är dessutom väldigt lite barn på förskolan i jul så jag tänkte att jag hellre skulle vara hemma med mina barn men det blev sura miner på jobbet och nu har jag världens ångest.
    Vad har de med att göra om du är ledig eller inte?
  • Anonym

Hur jag ska lyckas spara ihop 50.000 på 2.5år med en 70% tjänst och 2 barn.
    Vill ju åka på 30års resa. 

• Anonym

(en hel massa stora, tunga, och jättesmärtsamma jag inte orkar tänka på just nu)

just för sekunden; att jag åt en HEL mango nästan, och det ganska snabbt, för att den var så god.. kunnat äta små bitar förut, å det har gått bra.. nu kliarkliarKLIAR min hals och jag hostarhostarhostar och tårarna sprutar.. Fy! Jag som älskar mango så..   måste sluta hosta hysteriskt så jag kan läsa saga för lilltjejen ju...

• Anonym

Mitt största problem är att det kanske inte finns svarta stay ups att köpa ikväll när jag ska handla. Både Lindex och H&M har slut på sina på hemsidan och när jag kollade på ett H&M i veckan så fanns bara XS och XL kvar vilket jag inte har... Hoppas dom har i andra affärer eller att jag hittar någon annan butik som har bra till ett bra pris!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?