Vad är ditt största bekymmer idag?
Att magen är fetare än röven.
Att magen är fetare än röven.
att jag vill ha en bra film att se nu.
Att jag gått ner 11 kilo på 2 månader , det låter kanske som ett lyxproblem men jag äter som aldrig förr. Vanlig mat, frukost lunch middag, glass, kakor och allt man kan tänka sig ändå går jag ner. Sen är jag såå trött och sover 18 h per dygn om jag får. Jag vill känna mig pigg och glad igen.
Att jag fortfarande är arbetslös sedan 4 månader tillbaka och att jag vantrivs i min nya stad som jag drogs med till för att min sambo kom in på en utbildning.
Och att jag ligger sjuk nu på nyårsafton och orkar inte alls ta mig hem till dom vi blivit hembjudna till.
Oj, vad tungt. Just era tankar om ensamhet på nyråsafton gör att jag funderar på att stanna i ett kärlekslöst förhållande bara för att få vara med mina riktiga kärlekar. dvs mina två söner!!!! Hur ska jag kunna leva utan dem???
KRAM
Att min sambo HELA JÄVLA TIDEN ändrar sina planer. Nu har han vetat om i två månader att mina föräldrar kommer vid en viss helg för att fira oss, vi fyller år snart, och NU mumlar han att han får väl se vad han gör den helgen. Otacksamma jävel. Han tjatade i över en månad att han ville vara på sitt jobb på nyårsafton och när det väl blir nyårsafton så ville han bara dit och säga hej. Jag hade alltså inte köpt något extra roligt att äta hem eftersom vi skulle ju till hans jobb och äta. Men han anmälde oss aldrig och först när vi är där kläcker han ur sig detta. Gissa hur glad jag blev. Min sambo är INTE bra på det här med att planera och tala om saker i tid. Hans familj har ingen framförhållning alls. Men ja sticker han iväg den helgen får han väl göra det då. Jag tänker stanna hemma och bli firad eftersom jag inte kommer kunna bli det på min födelsedag.
att försäkringskassan strulat så jag inte kunnat betala mina räkningar, att min sambo anser att de inte är hans problem och inte tänker hjälpa mej nåt, att min bebis har kolik och min 3 åring i största trotsen. dessutom halkade hunden i morse å isen och haltar nu, troligen en sträckning.
Att jag inte kan sluta gråta och det känns som jag släppt fördämningarna till Niagarafallen.
största bekymret idag.. ptjaa.. lite magknip över att få pengarna att räcka månaden ut efter jul o allt som kostat pengar (fast jagvet att vi ändå klarar oss egentligen)
och sådär exakt just nu är mitt största problem att fudgen jag kokade fortfarande ine svalnat : )