• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

1,5 timmes sömn. Gud vad roligt. Ungen ska inte få sova mer än en timmes middag idag.

• Anonym

Mitt största bekymmer idag är:

* Att jag har inte ett rött öre, är arbetslös, har två barn som behöver en mamma som har livsglädje men som håller på att förlora fotfästet totalt!

• Anonym

Kommer jag nånsin skratta, vara mig själv och känna mig lycklig igen?

• Anonym
    Anonym (ansvaslös) skrev 2012-01-17 20:58:04 följande:
    Att mina föräldrar inte förstår att dom måste backa för att jag ska orka med att ta tag i mitt liv har inte mkt energi och det lilla jag har gå till att värja mig mot dom, har inget fristad längre får inte ens sova i fred. Mår skit både fysiskt och psykiskt orkar inte mer....
    Låter som min lillebror, och när ja själv var i den åldern.. Känns som föräldrar är bra på det, komma och puscha en när man mår som sämst.
  • Anonym

Det är dags att kika igenom kassaboken i föreningen och jag vet att jag gjort ngt fel men jag vet inte vad. suck

• Anonym

Mitt största bekymmer idag, är att min bästa vän fått missfall på tvillingar i vecka 18 och det finns INGET man kan göra för att lätta på sorgen..

• Anonym
    Trivelina73 skrev 2012-01-19 09:22:32 följande:
    Att jag fick nej på rak arm som reporter när jag sökte en tjänst, blev så ledsen att jag måste blogga om det.. BUHUU Gråter... Nej, då.. Kommer nog överleva... Men nog fan suger de lite ändå...
    Modigt ändå söka jobb som reporter! Jag skulle nog aldrig ens våga vara reporter, och absolut inte söka jobb som det. Tycker det verkar så läskigt och krävs nog att man har självförtroende om man ska vara det. Så även om du fick nej, så tycker jag du ändå är modig sen betyder ju ett nej att du kanske kan få ett JA på ett annat jobb som passar dig mycket bättre kanske! Varje nej är en ny mjlighet, det har jag lärt mig.

Haha, vet ej var jag fick all min "pepp" ifrån, har själv vart deppig rätt länge och nere.. :) 
  • Anonym

..Så jag kan konstatera att jag för första gången på länge har en bekymmerlös dag, vakna upp med en annorlunda känsla. Försej, vaknade upp av de ringde om ett jobb jag sökt och fråga om jag ville gå på intervju :) Alltid en bra start på dagen. Kanske är det för att solen lyser, men det känns som ett skimmer som lagt sig.

Idag ska jag på en annan arbetsintervju men jag känner mig inte direkt nervös..

Hakuna Matata :)

• Anonym
    Trivelina73 skrev 2012-01-19 09:57:01 följande:
    Oooo, tack du!

Men jag känner att nyheter eller så skulle vara helt rätt, även om jag inte har varken erfarenhet eller utbildning inom det området. Jag är inte rädd för att ta kontakt, varken med det ena eller andra så det borde ju fungera? Eller? Man kan lära sig ALLT, ja inte spela piano då som tondöv eller sjunga... Eller?? De finns ändå dem vilka har blivit bra på sånt som omgivningen har sagt till dem att "lägg av, du kommer aldrig fixa det"... Menar, va fan??????! Vill man så kan man om någon/några ger en chans eller öppning.

Va är du deppig om? 
    Jo, om man lyssnar på allas synpunkter på ens liv så kommer man till slut sluta leva. Man måste våga :) Tror också det man vill det uppnår man, och jag tror du kommer hitta ett annat jobb som passar dig bättre. Kanske också nyhetsjobb, tror det löser sig!

Jag har väl vart deppig för jag haft en depression antar jag, pga jobbiga saker som hänt i livet. Men börjar ljusna trots att jag har mina dippar.. Kanske är det för våren kommer också! Det väcker en känsla i en. Känns härligt vårigt ute med solen som lyser iallafall här :)
  • Anonym
    Anonym (nytt jobb?) skrev 2012-01-19 10:20:41 följande:
    Hade man vetat att yrkeslivet var så här tufft hade man väl aldrig vågat lämna högskolan... Visst är det trevligt med en hyfsad lön, men det är fanimej ett högt pris man får betala...
    Du skrämmer mig, alltså.. Väcker en rädsla om yrkeslivet. Vad menar du med högt pris?
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?