• Sprak

Pappor - BF maj 2012

Hejsan! Jag och min sambo väntar vårt första barn med beräknad födsel den nionde maj nästa år. Finns det några andra blivande pappor här i ungefär samma fas av graviditeten?

• Svar på tråden Pappor - BF maj 2012
  • NOLF Spencer

Vi åker hem imorgon, känns skönt men samtidigt skrämmande.

• NOLF Spencer

Absolut, har inte startat daton än här hemma men när jag gör det kommer jag lägga upp bilden :)

• MrDooZeR

Åh väntar med spänning, idag får sambons ärende hos f-kassan en handläggare så får vi se hur de går ;)

• NOLF Spencer

Här kommer en bild :) Freja till höger och Hannes till vänster. Alla mössor vi hade med var för stora förutom de reklammössorna man fick på förlossningen från Pampers därav reklamen :)

Tvillingförälder
  • NOLF Spencer
    MrDooZeR skrev 2012-02-13 08:51:02 följande:
    Åh väntar med spänning, idag får sambons ärende hos f-kassan en handläggare så får vi se hur de går ;)
    Håller tummarna, har suttit med fk själv i telefon några gånger... krångligt att få tillfällig föräldrapenning (pappadagarna) när man får tvillingar, hoppas att allt blev rätt till slut. :)
    Blivande tvillingförälder
  • MrDooZeR

Ja hon har ju fortfarande inte fått nått sen i september för sin sjukskrvning och nu börjar till och med kundtjänst där reagera, men dom ligger efter och skiter i att hon får skulder, är ju inte de lättaste jämt men de löser sig nog. Vi försöker att inte tänka på de så mycket så man bryter ihop!

• NOLF Spencer

MrDoozer kämpa på så att ni får rätt mot fk, bara att ligga på tills det löser sig.

Svar på tråden Pappor - BF maj 2012