Pappor - BF maj 2012
Hejsan! Jag och min sambo väntar vårt första barn med beräknad födsel den nionde maj nästa år. Finns det några andra blivande pappor här i ungefär samma fas av graviditeten?
Hejsan! Jag och min sambo väntar vårt första barn med beräknad födsel den nionde maj nästa år. Finns det några andra blivande pappor här i ungefär samma fas av graviditeten?
Åh så mysigt :) hur länge blir ni kvar, vet ni de?
Vi åker hem imorgon, känns skönt men samtidigt skrämmande.
Kommer gå bra ska du se :) bild då? :)
Absolut, har inte startat daton än här hemma men när jag gör det kommer jag lägga upp bilden :)
Åh väntar med spänning, idag får sambons ärende hos f-kassan en handläggare så får vi se hur de går ;)
Här kommer en bild :) Freja till höger och Hannes till vänster. Alla mössor vi hade med var för stora förutom de reklammössorna man fick på förlossningen från Pampers därav reklamen :)
Ja hon har ju fortfarande inte fått nått sen i september för sin sjukskrvning och nu börjar till och med kundtjänst där reagera, men dom ligger efter och skiter i att hon får skulder, är ju inte de lättaste jämt men de löser sig nog. Vi försöker att inte tänka på de så mycket så man bryter ihop!
Fan vad söta dom är :) har ni gjort bra! Grattis igen!
MrDoozer kämpa på så att ni får rätt mot fk, bara att ligga på tills det löser sig.