Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Haha!  jag tyckte det var rätt skönt att han sov, lyssnade hellre till hans snarkningar än hans störiga prat ;). Hade ändå en ambulansssk-elev där inne hela tiden som jag pratade med :)

• Mama Jessie

Moma: ja det kan ju dröja många år innan det är dags då:). Jag, som inte ens har en kille, vill inte vänta till jag har pluggat färdigt och fått fast jobb. Det är ju typ 5 år framåt! Jag får nog börja se mig om efter min stora kärlek nu:). Vilken nätdejttingsajt är bäst;)?

• Mama Jessie

Många som träffats på nätet ser jag:)

Annacl: min storasyster med familj bor i Ursviken. Vi får väl ses nån gång när vi är där uppe:).

Anton vågar inte heller släppa taget och gå själv. Han är rätt stadig när han håller mig i handen. Får se om han släpper taget innan han fyller år:)

• Mama Jessie

Varför har ni inte sänkt sängen tidigare? Han har väl ställt sig upp länge?

• Mama Jessie

Vi har 3 lägen i sängen, sänkte till mellanläget när han 6-7 mån och började sätta sig upp, innan dess rörde han sig inte så mycket:). Nån månad senare reste han sig på knäna och då sänkte jag till lägsta. Hade jag haft kvar på förra nivån hade han tippat över för längesen

• Mama Jessie

Men 2 barns, det var inget misstag, det var nåt du visste skulle hända nån gång så det var ju bara slarv från din sida. Elias har väl kunnat ställa sig upp länge så jag förstår faktiskt inte alls varför du inte sänkt sängen tidigare. Har han aldrig försökt ställa sig i sängen innan? Eller krypa?

Men det var skönt att det gick bra för honom iaf och att det nu inte kommer hända igen.

• Mama Jessie

Jag visste inte heller hur man sänker sängen men jag lyckades faktiskt lista ut det och fixade det helt själv ;)

• Mama Jessie

Anton hade gått ner från 10745g vid 10 mån till 10695 vid 11 mån men det var inga konstigheter. Sköterskan såg att han gick in och höll mig i handen så det berodde väl på att han rör sig mycket nu sa hon:).

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !